“Skøn italiensk mad”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 2. juni 2018 fra mobile enheder

vi havde en god oplevelse. Maden var god, råvarende lækre og jeg fik den skønneste italienske økologiske sodavand.

Tak, Julie Ø

Anmeldt 22. april 2018 fra mobile enheder

Centralt i Latinerkvarteret ligger denne italienske restaurant. Og klarer sig fint i forhold til sine kolleger i branchen.
Et - ikke for stort - spisekort, med gode retter. Og vælger du en af pastaretterne eller en god bøf går du ikke galt i byen her.
Fik en glimrende pastaret med laks og spinat - portionerne er rigelige til at kunne blive mæt.
Vinkortet er endnu kortere end menukortet - og nok lidt for kort, men huset vin er god og til en rimelig pris.
Betjeningen er venlig, men virker til tider lidt fortravlet.

Tak, jkihansen2015
Anmeldt 31. marts 2018 fra mobile enheder

Rigtig dejlig italiensk mad.. der er lige præcis en størrelse hvor man spiser sig rigtig godt mæt. Vi kommer stort set kun her. Og vi er ikke de eneste. Stedet har MANGE stamkunder. Hvis man ikke selv var stamkunde, kunne man måske føle sig lidt mindre velkommen end de mange stamkunder som kender værtsparret godt. Og manden/kokken står og synger italienske sange mens han svinger gryderne...
Tale away er også godt

Tak, 48mettem
Anmeldt 19. marts 2018

Min kæreste og jeg skulle spise lidt lækkert inden tur i musikteatret. Det blev til en god oplevelse hos Daccapo. Nem at bestille bord online og blev pænt modtaget i restauranten. Vi fik hhv en pastaret og en pizza og vi delte maden half-half. Det var velsmagende og lækkert.

Tak, Sanne1234
Anmeldt 3. marts 2018 fra mobile enheder

Dejlig sprød italiensk pizza med fyld af kvalitetsråvarer - bedste i Vejle - god betjening kommer gerne igen også take away

Tak, Chris A

Rejsende, der kiggede på Daccapo, kiggede også på

Vejle, Sydjylland

Har du været i Daccapo? Fortæl om dine oplevelser!