“God oplevelse”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 19. marts 2018

Min kæreste og jeg skulle spise lidt lækkert inden tur i musikteatret. Det blev til en god oplevelse hos Daccapo. Nem at bestille bord online og blev pænt modtaget i restauranten. Vi fik hhv en pastaret og en pizza og vi delte maden half-half. Det var velsmagende og lækkert.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, Sanne1234

Anmeldt 3. marts 2018 fra mobile enheder

Dejlig sprød italiensk pizza med fyld af kvalitetsråvarer - bedste i Vejle - god betjening kommer gerne igen også take away

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Chris A
Anmeldt 5. februar 2018

og super mad, alt absolut godkendt, god og smagsfuld mad, med en super stemning fra værtsparret, herligt sted og vi har også fået "ud af huset" både som enkelt retter og itl fest, hver gang er alt leveret som aftalt.!

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, Soegaard_Senior
Anmeldt 10. november 2017

Her fås flere af de italienske retter vi alle kender og nogle med et twist. Dejlig med i godt lokale.

Dato for besøg: november 2017
Tak, DortheVejle
Anmeldt 17. oktober 2017 fra mobile enheder

God og søde betjening og rigtig smagfuldt italiensk mad. Hyggelig atmosfære og stemning. Centralt beliggende.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, Kasper L

Rejsende, der kiggede på Daccapo, kiggede også på

Vejle, Sydjylland

Har du været i Daccapo? Fortæl om dine oplevelser!