“Fantastisk stemning”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 5. februar 2018

og super mad, alt absolut godkendt, god og smagsfuld mad, med en super stemning fra værtsparret, herligt sted og vi har også fået "ud af huset" både som enkelt retter og itl fest, hver gang er alt leveret som aftalt.!

Tak, Soegaard_Senior

Anmeldt 10. november 2017

Her fås flere af de italienske retter vi alle kender og nogle med et twist. Dejlig med i godt lokale.

Tak, DortheVejle
Anmeldt 17. oktober 2017 fra mobile enheder

God og søde betjening og rigtig smagfuldt italiensk mad. Hyggelig atmosfære og stemning. Centralt beliggende.

Tak, Kasper L
Anmeldt 7. oktober 2017

Havde booket bord via nettet og medbragt skriftlig bekræftelse, men ved ankomsten var man et stort spørgsmålstegn. Det er ikke professionelt. Men et bord fik vi da.
Maden var fortrinlig og betjeningen yderst venlig, men med fuldt hus en fredag aften er der tryk på.

Tak, imtoft
Anmeldt 2. oktober 2017 fra mobile enheder

Her bliver der ikke gået på kompromis med kvaliteten hvilket man straks smager ved første bid. Jeg har aldrig fået så gode pizzaer som på Daccapo og smagt så lækre specialiteter.
Samtidig har man her et meget fornuftigt prisniveau og det samme gør sig gældende for de kvalitets vine der bliver serveret.
.....Ja altid serveret med et smil og glimt i øjet fra personale og Nicolas som styrer sit køkken til UG.
Jeg kommer tilbage igen uden tvivl.

Tak, Bjarne L

Rejsende, der kiggede på Daccapo, kiggede også på

Vejle, Sydjylland

Har du været i Daccapo? Fortæl om dine oplevelser!