“God italiensk mad”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 17. oktober 2017 fra mobile enheder

God og søde betjening og rigtig smagfuldt italiensk mad. Hyggelig atmosfære og stemning. Centralt beliggende.

Tak, Kasper L

Anmeldt 7. oktober 2017

Havde booket bord via nettet og medbragt skriftlig bekræftelse, men ved ankomsten var man et stort spørgsmålstegn. Det er ikke professionelt. Men et bord fik vi da.
Maden var fortrinlig og betjeningen yderst venlig, men med fuldt hus en fredag aften er der tryk på.

Tak, imtoft
Anmeldt 2. oktober 2017 fra mobile enheder

Her bliver der ikke gået på kompromis med kvaliteten hvilket man straks smager ved første bid. Jeg har aldrig fået så gode pizzaer som på Daccapo og smagt så lækre specialiteter.
Samtidig har man her et meget fornuftigt prisniveau og det samme gør sig gældende for de kvalitets vine der bliver serveret.
.....Ja altid serveret med et smil og glimt i øjet fra personale og Nicolas som styrer sit køkken til UG.
Jeg kommer tilbage igen uden tvivl.

Tak, Bjarne L
Anmeldt 23. juli 2017 fra mobile enheder

Vi var fire personer, som fik hver sin ret. Jeg fik lov til at smage mine venners retter, og dommen er klar: super lækker mad. Eneste grund til at det kun blev en 4'er er, at kokken ikke magtede at levere bøffen medium stegt, men slog den helt ihjel ved at gennemstege den. Det gode kød, som bøffen var skåret af, gjorde at den gennemstegte bøf stadig godt kunne spises, men det trak altså karakteren ned fra en ellers sikker 5'er.
Jeg kommer gerne igen, og næste gang er bøffen nok stegt perfekt, for kokken leverer jo ellers hel utrolig lækker mad!

Tak, Per_O-Dk
Anmeldt 15. juli 2017

Oksefilet med gorgonzolasauce fra Restaurant Daccapo - så bli'r det ikke bedre. Tusind tak til parret på Daccapo.
Anne Marie, Vejle

Tak, frujohansen2017

Rejsende, der kiggede på Daccapo, kiggede også på

Vejle, Sydjylland

Har du været i Daccapo? Fortæl om dine oplevelser!