“Fantastico”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 2. oktober 2017 fra mobile enheder

Her bliver der ikke gået på kompromis med kvaliteten hvilket man straks smager ved første bid. Jeg har aldrig fået så gode pizzaer som på Daccapo og smagt så lækre specialiteter.
Samtidig har man her et meget fornuftigt prisniveau og det samme gør sig gældende for de kvalitets vine der bliver serveret.
.....Ja altid serveret med et smil og glimt i øjet fra personale og Nicolas som styrer sit køkken til UG.
Jeg kommer tilbage igen uden tvivl.

Tak, Bjarne L

Anmeldt 23. juli 2017 fra mobile enheder

Vi var fire personer, som fik hver sin ret. Jeg fik lov til at smage mine venners retter, og dommen er klar: super lækker mad. Eneste grund til at det kun blev en 4'er er, at kokken ikke magtede at levere bøffen medium stegt, men slog den helt ihjel ved at gennemstege den. Det gode kød, som bøffen var skåret af, gjorde at den gennemstegte bøf stadig godt kunne spises, men det trak altså karakteren ned fra en ellers sikker 5'er.
Jeg kommer gerne igen, og næste gang er bøffen nok stegt perfekt, for kokken leverer jo ellers hel utrolig lækker mad!

Tak, Per_O-Dk
Anmeldt 15. juli 2017

Oksefilet med gorgonzolasauce fra Restaurant Daccapo - så bli'r det ikke bedre. Tusind tak til parret på Daccapo.
Anne Marie, Vejle

Tak, frujohansen2017
Anmeldt 13. juli 2017 fra mobile enheder

Vi var 8 personer til spisning en travl aften under Vejle By Nigth og vi frygtede en dårlig service pga travlhed, men vi blev noget overraskede . Virkelig god betjening trods meget travlhed. Og maden var super lækkert og lavet af gode råvarer.

Tak, Christina W
Anmeldt 14. maj 2017 fra mobile enheder

Dejlig mad - god betjening og fair priser.
Italiensk stemning i det åbne køkken.
Isvand og hjemmebagt brød på bordene.

Tak, Claus B

Rejsende, der kiggede på Daccapo, kiggede også på

Vejle, Sydjylland

Har du været i Daccapo? Fortæl om dine oplevelser!