“Bryllupsdag”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 7. maj 2022

"God italiensk resturant" første besøg på IlTeatro hurtig og høfligt betjening. Til forret valgte vi 3: Antipasto Misto virkeligt lækkert friskskåret parmaskinke lufttørret, bresaola og ventricina med lækkert salat og hjemmelavet dressing, brød. Til hovedret valgte konen pasta 35: Frutti di Mare så virkeligt lækkert ud, jeg selv valgte Pizza 18: Teatro -løg + hvidløg virkelig lækker bund og tilpas med lækkert topping. Konen valgte et glas koldt Rose vin og jeg selv en appelsin vand lidt synd den ikke var Italiensk.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, Pizzaer123

Anmeldt 21. februar 2022

Vi fik begge en pastaret. Det smagte fantastisk.
Hurtig servering efter bestilling.
Dog er personalet knap så nærværende. De stresser lidt rundt i restauranten. Der kan forekomme meget støj når restauranten er fyldt, hvilket er ærgerligt.
Men vi kommer bestemt igen, da maden var super god.

Dato for besøg: februar 2022
Tak, E8592GCanneb
Anmeldt 30. juni 2021 fra mobile enheder

Stedet er moderniseret for nyligt og der er et pænt og hyggeligt.
Havde hørt at deres pizzaer er gode (bedre end tidligere), og det skuffede ikke. Sprød bund og tilpas / lækkert topping.
Super service og kort ventetid.
Alt i alt 4 store stjerner.

Dato for besøg: maj 2021
2  Tak, IvanS641
Anmeldt 15. april 2021 fra mobile enheder

Spiste her en del for år tilbage. Hentede en pasta ret denne gang, som take away pga Corona situationen, var det desværre eneste mulighed. Den var rygende varm og smagte rigtig godt. Plus det var en god stor portion.

Dato for besøg: april 2021
1  Tak, Rejsendefraaarhus
Anmeldt 15. januar 2021 fra mobile enheder

Kan en pizza restaurant godt lave mørbrad bøffer?
JA det kan de godt.
Dejligt mørt og med velsmagende tilbehør / sauce.
Og endda som Take Away.
Sådan.

Dato for besøg: januar 2021
2  Tak, IvanS641

Rejsende, der kiggede på Ristorante Il Teatro, kiggede også på

Har du været i Ristorante Il Teatro? Fortæl om dine oplevelser!