“Fantastisk forret, modbydelig hovedret.”
Anmeldelse af Ristorante Il Teatro

Ristorante Il Teatro
nr. 32 af 156 Restauranter i Vejle
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 19. september 2020

Forretten var rigtig god med en lækker rødvin, men hovedretten var forfærdelig. Alle grøntsagerne svømmede i olie, kartoflerne var smagsløse og sovsen var så slem at man undgik den på alle punkter. Den smagte af sovsekulør, underligt nok ikke af rødvin selvom det var beskrevet som en rødvinssovs.
Ville ikke anbefale restauranten til nogen.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 985adamq

Anmeldt 16. februar 2020 fra mobile enheder

Rigtigt god oplevelse, lækker autentisk Italiensk mad. Dog var der lidt lang vente tid imellem retterne.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 170jacobh
Anmeldt 6. februar 2020 fra mobile enheder

Bedste restaurant i Vejle! Jeg tager herind hver eneste gang jeg er hjemme i Vejle for at få en lækker italiensk ret. Kan anbefales!

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 584Francesco
Anmeldt 31. oktober 2019

Vi bestilte teatermenu og havde oplyst om vi havde en bagkant. Mad og drikke blev serveret så vi både kunne nyde maden, og samtidig nå vores koncert. Vi kommer helt sikkert igen

Dato for besøg: september 2019
Tak, karinspouse
Anmeldt 2. oktober 2019

hyggeligt plejer at være ok, men kommer der ikke mere.
Maden var ikke ok.
Hurtig betjening og hyggelige lokaler

Dato for besøg: august 2019
Tak, Tommy A

Rejsende, der kiggede på Ristorante Il Teatro, kiggede også på

Har du været i Ristorante Il Teatro? Fortæl om dine oplevelser!