“Høj kvalitet ”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 19. august 2017 fra mobile enheder

Ægte italienske pizzaer, af høj kvalitet. Betjening var super god, rigtigt god service, hvor der var tid til kunden.

Tak, brianiel

Anmeldt 12. juli 2017

Rigtig flot sted, der overraskede positivt på alle områder.
Rigtig godt og varieret menukort, venlig og professionel betjening,

Tak, Jane H
Anmeldt 13. juni 2017 fra mobile enheder

Virkelig fint lokalt sted hvor servicen er personlig og professionel. Pastaretter som i Italien, der helt klart bør smages hvis mam stikker snuden forbi vejle men stadig vil have et glimt fra Italien!

Tak, Barbara A
Anmeldt 10. april 2017 fra mobile enheder

Virkeligt hyggeligt sted, deres pizza er helt fantastiske, så hvis man kommer forbi Vejle skal man prøve disse pizzaer!

Tak, Allan B
Anmeldt 5. april 2017 fra mobile enheder

En kollega og jeg spiste et fortræffeligt måltid med god servering til rimelige priser - 2-retters menu var rigtig god. Stedet er meget chamerende og så er værten rent faktisk italiener, sådan.

Tak, Lars E

Rejsende, der kiggede på Ristorante Il Teatro, kiggede også på

Har du været i Ristorante Il Teatro? Fortæl om dine oplevelser!