“God dag”
Anmeldelse af Kruathai

nr. 70 af 163 Restauranter i Vejle
Beskrivelse: Kruathai er Vejles nye thai restaurant. Vi serverer lækker buffet, og thailandske retter fra vores menukort. Derudover kan du også købe take-away. Vores buffet varierer fra dag til dag, men den har altid mange lækre retter at byde på, både nogle der er lidt stærke, og nogle der ikke er stærke - som f.eks. foreårsruller og Pad Thai (thailands nationalret). Vores restuarant er beliggende i Vejle Centrum, lige ud til Vejle å. Restauranten er også både børne- og kørestolsvenlig.
Anmeldt 7. august 2021

Alt er godt, det er stadigvæk god mad, jeg elsker det simplehent, vi kommer helt klart tilbage, helt klart!

Tak, IsabellNina
Tikamporn Hansen, Marketing hos Kruathai, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. august 2021

Mange tak for de søde ord.

Vi glæder os til at se dig igen

De bedste hilsner

Anmeldt 5. juli 2021

Når du i Vejle går ind på en nystartet restaurant med Thailandsk buffet, har man en vis skepsis med, men det skal vel prøves.
For vores vedkommende kan vi kun sige at vi blev positivt overrasket, maden smagte både godt og autentisk, der var måske nok sparret lidt på chilien, men den kan man jo bare efterdosere, med i buffeten er der kaffe kage og is, så til 149,- på en onsdag, tjente de ikke mange penge på mig :-)
Kan absolut anbefale et besøg, det er ganske vist ikke gourmet mad, men god mad som du også vil finde i en sidegade i Bangkok

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Morten_Nielsen
Tikamporn Hansen, Marketing hos Kruathai, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2021

Hej Morten

Tak for dit besøg og tak for din vurdering

Vi håber, at vi ses igen.

De bedste hilsner
Kruathai

Rejsende, der kiggede på Kruathai, kiggede også på

Har du været i Kruathai? Fortæl om dine oplevelser!