Anmeldt d. 13. februar 2020

Gode værelser, fin restaurant, rigelig og veltillavet morgenbuffet, imødekommende og venlig betjening af hele personalet. Kan på det varmeste anbefales.
Let tilgængelig fra motorvejen og gode busforbindelser itl Vejle Midtby.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, 228leifn
Anmeldt d. 17. december 2019

Rigtig god fest. Virkelig god mad og servicen/præsentationen var i top.
Værelset var OK - moderne badeværelse men resten kunne måske godt shines lidt op.
Lækker morgenmadsbuffet med godt udvalg af frugt, drikkevarer og rundstykker mv.

Dato for ophold: december 2019
Tak, birk1010
Anmeldt d. 2. december 2019

God service og imødekommende personale. Nem adgang fra motorvejen, virkelig lækker mad og fine værelser. Vi kommer helt sikkert igen. En varm anbefaling herfra. Et godt valg hvad enten du rejser i forbindelse med forretning eller privat.

Dato for ophold: november 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, marketingklubben
Anmeldt d. 17. november 2019

Jeg holdt min dag på Hedegården. Fantastisk mad og betjening. Tapassen er fremragende, en smagsoplevelse ud over det sædvanlige. PRØV DEN. Vinen passede perfekt, husets vin. Tak til personale for udsøgt betjening. Hvorfor tage på Noma, når vi har Hedegården. Tak for en dejlig aften.
Vh.
Kurt

Dato for ophold: november 2019
Tak, Kurtdahm
Anmeldt d. 16. september 2019 fra mobile enheder

Super sted med gode møde faciliteter.
Meget centralt tæt ved motorvej.
Godt mad med venlig og høflig betjening
Et sted spm man kommer igen, da helheden fungerer godt kan meget varmt anbefales til alle der skal bruge det til møder eller er på gennemrejse

Dato for ophold: september 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Larsnuem