Sinatur Hotel Haraldskær(Vejle)
156 $
  • Gratis parkering
Munkebjerg Bed & Breakfast(Børkop)(Meget for pengene!)
86 $
163 $
122 $
Besparelsesbesked! 33 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 33 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 181 $ pr. overnatning.

125 $
Besparelsesbesked! 14 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 14 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 146 $ pr. overnatning.

137 $
102 $
  • Morgenmad inkluderet
Camping Jelling(Jelling)(Meget for pengene!)
71 $
122 $
Orbitz.com
  • Restaurant
Besparelsesbesked! 15 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 15 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 143 $ pr. overnatning.

Anmeldt for 21. september 2017 fra mobile enheder

Pæne store og rene værelser med nye dejlige senge. Venligt og opmærksomt personale. God og veltilberedt middag og morgenmad. Kan varmt anbefales - rimelig priser - centralt beliggende, og ingen unødig støj.

Overnattede: september 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Knud H
Anmeldt for 9. august 2017 fra mobile enheder

Vi boede på hotellet en enkelt overnatning. Bygningerne med værelserne ser lidt slidte ud, men selve værelserne er super pæne, dog var den ekstra opredning på sovesofaen meget hårdt at ligge på..
vi spiste på restauranten om aftenen. Det var lækkert mad og god betjening, men omgivelserne var ikke særlig hyggelige, vi sad ved et bord midt ude i lokalet.
Børnemenuen passer perfekt til min yngste datters smag. Portionerne var pænt store.
Morgenmaden var også rigtig god og varierende og der var en del frugt. Det var lækkert. Så i alt i alt en rigtig god oplevelse.
Man hører overhovedet ikke støj fra vejen på værelserne.

Overnattede: august 2017, rejste med familie
1  Tak, Metteaug
Anmeldt for 19. juni 2017

der ligges op til tapas i særklasse med retter kreeret af den fantasktiske køkkenchef og foodstelist
detsvære er det i bedste fald en tynd kedeligt omgang kedelige retter med hjælp fra de utallige færdig ting man kan få ingen fantasi
ingen enkeltretter fejlede som sådan noget intet stillede sig frem og sagde ok det er mandag men jeg er frisk og spændende
der var rigeligt mad halvdelen lavet med kærlighed havde været dejligt

• Overnattede: juni 2017, rejste med familie
Tak, Finn M
Anmeldt for 5. juni 2017

Værelserne er pæne og rene. Hotellet ligger tæt ved motorvejen, uden der dog er støj fra denne. Morgen maden er god, men brødet virker lidt trist. Det er tilladt at medbringe kæledyr. Prisen for overnatning er meget rimelig.

• Overnattede: juni 2017, rejste som par
Tak, Jens L
Anmeldt for 30. maj 2017 fra mobile enheder

Rigtige fint hotel der er rent og flot både på værelser, hotel og restauranten super personale der er virkelig venlige over for gæster.
Det er nemt at komme til hotellet ligger lige op ad motorvejen og der er masser af butikker lige omkring hotellet helt igennem et besøg værd

Overnattede: maj 2017, rejste alene
1  Tak, Pavne