“Stjerneskud var virkelig god, men..”
Anmeldelse af Restaurant Remouladen

Restaurant Remouladen
nr. 12 af 156 Restauranter i Vejle
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Reservationer
Anmeldt 20. september 2020 fra mobile enheder

Stjerneskud var virkelig god, men der var plads til forbedring i betjeningskvalitet/ indlevelsen. Derudover, omtaler man ikke kunder efter de er gået som andre kunder kan høre det.

Dato for besøg: september 2020
Tak, izacron

Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Et step op fra den normale “marina frokost”. Lækker, mad, fint udvalg på menuen, professionel betjening og flot indretning og udsigt.

Tak, oleaarenstrup
Anmeldt 28. juli 2020

Jeg fik et stykke smørrebrød med æg og rejer og et stjerneskud, frokost på en time tid. Smørebrødet var vældig godt, selvom en pris ( a la carte ) på 90 kroner , synes lige i overkanten. Stjerneskuddet var en skuffelse. En friturestegt spætte havde jeg ikke forventet her. Smørstegt er efter min mening det eneste rigtige. Måske skulle man kunne vælge, ligesom når man kan bestemme hvordan en steak skal steges ? Min gæst fik bl.a. en lagret ostemad. Den var ifølge ham ikke særlig meget lagret! Udsigten er blevet meget fremhævet. Man skal vist være meget interesseret i sejlskibe for at synes godt om den. Betjeningen var OK. Priserne på vin synes rimelige.

Tak, Poul R
Anmeldt 28. juli 2020

Har været der før - og fik igen en positiv oplevelse. Eneste anke er, at vi til en frokost nåede at blive betjent af fire tjenere. Det er ikke godt nok for gæsteoplevelsen, slet ikke når betjeningen virker mindre “på” end sidste gang. Der var mange udegæster, så gav travlhed, men derfor må der godt være et smil (og én tjener pr. bord!).

Tak, DK2h
Anmeldt 17. juli 2020 fra mobile enheder

Spiste frokost her på en sommerdag i juli. Sad på terrassen og nød udsigten over lystbådehavnen og fjorden. Vi fik hhv. salat m. røget kylling og smørrebrød m. fiskefilet/rejer og roastbeef. Det var super lækkert og veltillavet med hjemmelavede ingredienser. Mad, udsigt og betjening absolut til 5 stjerner. Vi kommer igen næste gang vi er i byen.

Tak, j_rne

Rejsende, der kiggede på Restaurant Remouladen, kiggede også på

Vejle, Sydjylland

Har du været i Restaurant Remouladen? Fortæl om dine oplevelser!