Anmeldt d. 18. februar 2020

Dejligt sted. Specielt er det lobbyen, der er meget dejlig at opholde sig i. Værelserne meget charmerende indrettet, hvor den gamle stil delvis er vedligeholdt.
Meget venligt personale i reseptionen.
Meget lydt fra værelset og ud på gangen.

Dato for ophold: februar 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Gunnvaw
Torvehallerne, Front Office Manager hos Best Western Torvehallerne, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. februar 2020

Kære Gunnvaw,

Mange tak for at du tog dig til at skrive en anmeldelse,
vi arbejder hele tiden på at blive bedre og værdsætter
det derfor rigtig meget.

Med Venlig Hilsen
ToRVEhallerne

Anmeldt d. 3. december 2019

Egentlig fejlede selve opholdet ikke noget, men ‘servicen’ inden gør at de max. skal have 2 stjerner.
Ifm. med at jeg i august arrangerede firmajulefrokost hos dem den sidste weekend i november, så bookede og betalte jeg i samme ombæring også et værelse til overnatning hos dem.
Nogle kolleger kiggede på værelser hos dem i september og der var stadig på det tidspunkt mulighed for et værelse.
På dagen jeg skal checke ind og vi skal til julefrokost hos dem, bliver jeg en times tid inden check-in ringet op og får at vide, at de desværre er overbooket og der ikke er noget værelse til mig alligevel!? Der er ‘desværre ikke speciel årsag til det’.
De vil flytte mig på et andet hotel 300 meter væk og betale differencen. Jeg bliver lidt irriteret over, at de vil flytte mig når jeg har booket og betalt flere måneder i forvejen og længe inden de var udsolgt.
Da de så oplyser, at jeg bliver flyttet på Cab-Inn, som jeg selv kunne have booket 350 kr. billigere i august og så lader som om de gær mig en tjeneste og siger de vil betale differencen (???), så bliver jeg rigtig sur og tilkendegiver at det er under al kritik, at de flytter mig til et dårligere og billigere hotel på trods af, at jeg har forudbetalt i august. Da jeg samtidig har arrangeret julefrokost til 29 personer á ca. 1.000 kr./stk., så er det simpelthen en elendig behandling!
Da det går op for dem, ar jeg skal til julefrokost på stedet (julefrokost bestilling registreret på min arbejdstelefon og hotel på min privattelefon), så er der pludselig plads alligevel og de ‘flytter en anden istedet’.
Den behandling gør, at jeg hverken på den ene eller den anden måde sætter mine ben ved Best Western igen!
Man kan åbenbart ikke stole på det man bestiller og betaler hos dem, da de uden at blinke giver værelser væk til gæster der efterfølgende kommer og vil mere end bare overnatte.
Det er bare ikke godt nok og utrolig dårlig stil...

Dato for ophold: november 2019
Rejsetype: Rejste alene
Tak, maisten
rth2rth, Receptionschef hos Best Western Torvehallerne, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. december 2019

Kære maisten.
Tak fordi du tog dig tid til at fortælle om opholdet hos os.
Vi kan kun beklage oplevelsen og erkende, at det er vores fejl.
I sådan en situation gør vi vores bedste for at de gæster som ikke deltager i et arrangement på hotellet bliver flyttet, uanset hvor længe i forvejen opholdet er booket. Da vi ikke kunne se, at du havde booket julefrokost direkte hos os og værelset igennem en booking portal fik vi derfor kontaktet dig. Da du fortalte at du havde booket julefrokost hos os valgte vi at beholde dig på hotellet.
Vi er glade for at opholdet ikke fejlede noget men er selvfølgelig ked af oplevelsen inden ankomst og at læse, at du ikke ønsker at sætte dine ben på et Best Western hotel igen. Jeg ønsker lige at fortælle i den sammenhæng, at alle Best Western hoteller er individuelle ejede. Derfor har din oplevelse med ToRVEhallerne ingen sammenhæng med nogle af de andre Best Western hoteller rundt om i verden.
Vi håber dog på, at du vil give os en chance til og at vi får mulighed for at byde dig velkommen tilbage til ToRVEhallerne.
Med venig hilsen
ToRVEhallerne

Anmeldt d. 14. juli 2019 fra mobile enheder

Centralt beliggende- god modtagelse på hotellet. Værelse lidt slidt - megen støj fra nattelivet udenfor - nødt til at holde vinduer lukkede. God Sushi restaurant- mens det kneb gevaldigt at der var mad i morgen buffet. Alt i alt ok.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, bjornfatum
Torvehallerne, Guest Relations Manager hos Best Western Torvehallerne, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. juli 2019

Kære Bjornfatum,

Mange tak for din anmeldelse og dit besøg i Best Western ToRVEhallerne.

Det glæder os at du har nydt maden i Bar'sushi.
Vi er dejlig centralt placeret i Vejle - tæt på alting. Dette har naturligvis sine fordele og ulemper. Desværre kan vi ikke gøre så meget ved de glade unge mennesker der passere om natten på vej i byen, omvendt ligger vi lige ved gågaden - tæt på strand og natur.

Jeg håber vi får lov til at byde jer velkommen igen en anden gang, til et hyggeligt ophold.

Anmeldt d. 15. juni 2019

Torvehallerne i Vejle er dejlig centralt - her er en god stemning og gode konferencelokaler. Alle er altid hjælpsomme og høflige, ligesom der hurtig er hjælp, hvis der er behov for dette.
Hvis der ønskes noget, er det bare at sige til - så gør de alt for at opfylde disse.

Dato for ophold: juni 2019
  • Rejsetype: Rejste alene
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Trail68442147594
Torvehallerne, Reception hos Best Western Torvehallerne, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. juli 2019

Kære Trail68442147594,

Tusind tak for den flotte anmeldelse!

Det glæder os at du har haft et godt ophold hos os.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen ved lejlighed.

Du ønskes en rigtig god sommer - og endnu engang tak for din fine anmeldelse!

Kærligste hilsner,

Receptionen
Best Western ToRVEhallerne

Anmeldt d. 13. juni 2019

Fint beliggende, nem parkering i kælder mod betaling, venligt personale. Hotellet er dog ved at være slidt - herunder værelserne, men rengøringen er rigtig fin og der er super god morgenmadsbuffet med et godt udvalg.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, 336lasser
Torvehallerne, Reception hos Best Western Torvehallerne, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. juni 2019

Kære 336lasser,

Tusind tak for din anmeldelse! Det glæder os at høre, at du har nydt dit ophold hos os. På mine teams vegne vil vi gerne takke for den ros du har givet med på vejen.

Du har ret i at der er nogle steder på hotellet hvor der kan være lidt nedslidt. Dette er vi begyndt at gøre i stand og vi skulle gerne være færdige med dette projekt i den nærmeste fremtid.

Vi håber på at kunne byde dig igen en anden gang

Med venlig hilsen

Mia