97 US$
Hotels.com97 US$
Priceline90 US$
Travelocity97 US$
Anmeldt d. 24. juni 2022 fra mobile enheder

Det første værelse vi fik var der sæd klatter på sengen og ikke gjort rent så jeg gik ned og dage det var ulækkert og fik et nyt men det andet værelse vi fik lå der et par sure sokker i min seng og der var ingen måde og gjort rent på værelset Jeg har i hvert fald ikke gjort rigtig nogle måneder badeværelset og pisse ulækkert der er også taget et billede af det og det var så ligeglad med hvad jeg sagde til dem de næsten grine af mig .har ikke fået nået som helst tilbage fra hotellet andet ind meget dårlig behandling det der den allersidste gang jeg tager til cabin hotel i Vejle

Dato for ophold: juni 2022
Tak, 821nicolais
Anmeldt d. 10. juni 2022 fra mobile enheder

Værelse 501.
Åh nej, er ked af at skulle være negativ MEN.. jeg har desværre fået værelse 501, som ligger ved siden af elevatoren. Det er en forfærdelig larm. Prøvede at få et andet værelse, men alt er booket. Har fået ørepropper af en meget sød receptionist. Værelset er også mørkt og trist,men det var da til at leve med. Larmen er ikke til at overhøre. Øv altså.

Dato for ophold: juni 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Inspire27104551646
Anmeldt d. 30. august 2021

flinkt og smilende personale, usædvanligt snavsede vinduer, gadestøj, som du måske kan undgå, hvis du booker et værelse højt oppe , over femte.
hotellet er billigt, og du får hvad du betaler for, naturligvis.

Dato for ophold: august 2021
Tak, tyrolsgade
Anmeldt d. 20. august 2021

Det er altid en fornøjelse at bruge cabin i Vejle, altid søde og flinke personale.

Bonus er, vejle har den bedste udsigt, min kæreste og jeg er lige kommet hjem, nød denne skønne udsigt.

Tak for en rigtig skøn oplevelse

Dato for ophold: august 2021
Tak, jettes_rupt2021
Anmeldt d. 5. februar 2021

Vi har modtaget exceptionel god behandling det sidste døgn. Vi er blevet taget SÅ godt imod, og personalet har stået på hovedet for at give os så god en oplevelse som overhovedet muligt.
Selve hotellet overgår vores forventninger. Placering i byen kunne absolut ikke være bedre. Vores største anbefalinger og stor ros til personalet.

Dato for ophold: februar 2021
Tak, S3568QGjuliec