91 US$
Gratis afbestilling indtil d. 10.07.22
93 US$
Gratis afbestilling indtil d. 10.07.22
Book nu, betal under opholdet
FindHotel
77 US$
Hotels.com93 US$
Priceline97 US$
Traveluro99 US$
Anmeldt d. 20. august 2021

Det er altid en fornøjelse at bruge cabin i Vejle, altid søde og flinke personale.

Bonus er, vejle har den bedste udsigt, min kæreste og jeg er lige kommet hjem, nød denne skønne udsigt.

Tak for en rigtig skøn oplevelse

Dato for ophold: august 2021
Tak, jettes_rupt2021
Anmeldt d. 5. februar 2021

Vi har modtaget exceptionel god behandling det sidste døgn. Vi er blevet taget SÅ godt imod, og personalet har stået på hovedet for at give os så god en oplevelse som overhovedet muligt.
Selve hotellet overgår vores forventninger. Placering i byen kunne absolut ikke være bedre. Vores største anbefalinger og stor ros til personalet.

Dato for ophold: februar 2021
Tak, S3568QGjuliec
Anmeldt d. 23. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde booked et captain værelse på cabinn i Vejle. Hotellet er meget centralt beliggende i Vejle C, med kort afstandt til lystbådehavn og livlig gågade.

Værelse og badeværelse var rene og af en fin størrelse. Vi havde valgt morgenmad. Morgenbuffet var enkelt og fin.

Dato for ophold: august 2020
1  Tak, carlchristiang2016
Anmeldt d. 16. juli 2020 fra mobile enheder

Værelset var fint, men ingen håndsæbe og på grund af Corona er der kun rengøring hver fjerde dag (???). Lagen for lille til sengen. Hotellet var fyldt, da vi var der, og receptionisten fortalte os - helt uden beklagelse - at der ikke var plads til flere til morgenmad. Samme tone brugte han, da damen foran i køen spurgte hvad hun skulle gøre, når hun havde betalt for parkering, men der ikke var nogle pladser. Hun måtte bare vente og se om der kom en var svaret.
Men placeringen er god - tæt på centrum og stationen.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Ruppin16
Anmeldt d. 6. juli 2020

Dobbeltværelse på 1. sal med udsigt ind i en grå mur. Parkering koster 80 kroner pr. døgn. Kedelig morgenmad med lille udvalg. Rent og stort værelse. God/central beliggenhed. Lidt nedslidt nogle steder.

Dato for ophold: juli 2020
2  Tak, 350matildev