90 US$
93 US$
Gratis afbestilling indtil d. 29.05.22
Book nu, betal under opholdet
FindHotel
80 US$
Hotels.com93 US$
Priceline93 US$
Traveluro100 US$
Anmeldt d. 16. juli 2020 fra mobile enheder

Værelset var fint, men ingen håndsæbe og på grund af Corona er der kun rengøring hver fjerde dag (???). Lagen for lille til sengen. Hotellet var fyldt, da vi var der, og receptionisten fortalte os - helt uden beklagelse - at der ikke var plads til flere til morgenmad. Samme tone brugte han, da damen foran i køen spurgte hvad hun skulle gøre, når hun havde betalt for parkering, men der ikke var nogle pladser. Hun måtte bare vente og se om der kom en var svaret.
Men placeringen er god - tæt på centrum og stationen.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Ruppin16
Anmeldt d. 6. juli 2020

Dobbeltværelse på 1. sal med udsigt ind i en grå mur. Parkering koster 80 kroner pr. døgn. Kedelig morgenmad med lille udvalg. Rent og stort værelse. God/central beliggenhed. Lidt nedslidt nogle steder.

Dato for ophold: juli 2020
2  Tak, 350matildev
Anmeldt d. 23. november 2019

Jeg havde værelse 201 som var nabo til elevatoren. Det larmede meget - hele natten . . .
At kalde morgenmaden for en buffet er måske lidt af en tilsnigelse.
Det skal dog nævnes at der var rent og pænt

Dato for ophold: november 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Oberst_Hackel
Anmeldt d. 26. august 2019 fra mobile enheder

Havde en enkelt overnatning på 11 sal. Imponerende udsigt. Der var ikke aircondition så værelset var varmt. Værelset var ok i forhold til mine forventninger, prisen taget i betragtning. Fik fin velkomst i receptionen. Der er mulighed for parkering bag ved hotellet til 80 kr pr nat. Det er generet rent og pænt og var tilfreds med mit ophold.

Dato for ophold: august 2019
Rejsetype: Rejste alene
Tak, 651kentv
Anmeldt d. 16. maj 2019

I forhold til andre Cabinn-værelser er der i Vejle tale om overraskende store rum, med fine badeværelser. Bygningen fremstår lidt nedslidt. Værelser på op til 10. Etage, hvilket giver lys og god udsigt. Værelserne bliver nemt ulideligt varme. Personalet venligt, men morgenmaden (der kan erhverves for 90 kroner (!) - er virkelig tarvelig og ikke pengene værd. Parkeringsplads kan tilkøbes. Central beliggenhed i Vejle downtown.

Dato for ophold: maj 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger