91 US$
Hotels.com96 US$
Priceline96 US$
Travelocity96 US$
Anmeldt d. 6. juli 2020

Dobbeltværelse på 1. sal med udsigt ind i en grå mur. Parkering koster 80 kroner pr. døgn. Kedelig morgenmad med lille udvalg. Rent og stort værelse. God/central beliggenhed. Lidt nedslidt nogle steder.

Dato for ophold: juli 2020
2  Tak, 350matildev
Anmeldt d. 23. november 2019

Jeg havde værelse 201 som var nabo til elevatoren. Det larmede meget - hele natten . . .
At kalde morgenmaden for en buffet er måske lidt af en tilsnigelse.
Det skal dog nævnes at der var rent og pænt

Dato for ophold: november 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Oberst_Hackel
Anmeldt d. 26. august 2019 fra mobile enheder

Havde en enkelt overnatning på 11 sal. Imponerende udsigt. Der var ikke aircondition så værelset var varmt. Værelset var ok i forhold til mine forventninger, prisen taget i betragtning. Fik fin velkomst i receptionen. Der er mulighed for parkering bag ved hotellet til 80 kr pr nat. Det er generet rent og pænt og var tilfreds med mit ophold.

Dato for ophold: august 2019
Rejsetype: Rejste alene
1  Tak, 651kentv
Anmeldt d. 16. maj 2019

I forhold til andre Cabinn-værelser er der i Vejle tale om overraskende store rum, med fine badeværelser. Bygningen fremstår lidt nedslidt. Værelser på op til 10. Etage, hvilket giver lys og god udsigt. Værelserne bliver nemt ulideligt varme. Personalet venligt, men morgenmaden (der kan erhverves for 90 kroner (!) - er virkelig tarvelig og ikke pengene værd. Parkeringsplads kan tilkøbes. Central beliggenhed i Vejle downtown.

Dato for ophold: maj 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, jbing2013
Anmeldt d. 13. april 2019

Normalt bor vi ikke på Cabinn, men efter dårlig erfaring på Torvehallerne i Vejle prøvede vi dette denne gang. Det er det gamle Hotel Australia der nu er overtaget af Cabinn, så værelserne er ikke alle meget små. Vi boede på værelse 206 som var super fint, god størrelse, godt indrettet og rent.
Personalet var usædvanligt venligt. Morgenbuffeten god. Kan kun anbefales.
MEN pas på Parkeringespladsen. Hotellet har en billet til 80 kr. Husk at stille P-skiven inden du går efter billetten - det kan koste 600 kr at glemme det, vi faldt i fælden.

Værelsestip: Room nr 206
Dato for ophold: april 2019