Anmeldt d. 26. august 2019 fra mobile enheder

Havde en enkelt overnatning på 11 sal. Imponerende udsigt. Der var ikke aircondition så værelset var varmt. Værelset var ok i forhold til mine forventninger, prisen taget i betragtning. Fik fin velkomst i receptionen. Der er mulighed for parkering bag ved hotellet til 80 kr pr nat. Det er generet rent og pænt og var tilfreds med mit ophold.

Dato for ophold: august 2019
Rejsetype: Rejste alene
Tak, 651kentv
Anmeldt d. 16. maj 2019

I forhold til andre Cabinn-værelser er der i Vejle tale om overraskende store rum, med fine badeværelser. Bygningen fremstår lidt nedslidt. Værelser på op til 10. Etage, hvilket giver lys og god udsigt. Værelserne bliver nemt ulideligt varme. Personalet venligt, men morgenmaden (der kan erhverves for 90 kroner (!) - er virkelig tarvelig og ikke pengene værd. Parkeringsplads kan tilkøbes. Central beliggenhed i Vejle downtown.

Dato for ophold: maj 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, jbing2013
Anmeldt d. 13. april 2019

Normalt bor vi ikke på Cabinn, men efter dårlig erfaring på Torvehallerne i Vejle prøvede vi dette denne gang. Det er det gamle Hotel Australia der nu er overtaget af Cabinn, så værelserne er ikke alle meget små. Vi boede på værelse 206 som var super fint, god størrelse, godt indrettet og rent.
Personalet var usædvanligt venligt. Morgenbuffeten god. Kan kun anbefales.
MEN pas på Parkeringespladsen. Hotellet har en billet til 80 kr. Husk at stille P-skiven inden du går efter billetten - det kan koste 600 kr at glemme det, vi faldt i fælden.

Værelsestip: Room nr 206
Dato for ophold: april 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, GPOKJ
Anmeldt d. 14. oktober 2018 fra mobile enheder

Vi har aldrig set så lille et hotelværelse eller badeværelse!
Fint nok til en enkelt overnatning, men virkelig trist udsigt fra vinduet, som var i jordhøjde til en baggård.
Morgenmadsbuffet var sparsom, men okay til prisen.
Fin beliggenhed centralt i byen.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Karinsorensen
IngeliseHeedeA1, Chef  hos Cabinn, Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. oktober 2018

Hej Karin

Vi har flere forskellige værelseskategorier og størrelser.
Nogle værelser har front mod byen andre mod fjorden, p-plads osv.
Man er altid velkommen til at komme til receptionen, hvis tingene ikke er som forventet og man gerne vil ændre sin booking eller har spørgsmål eller andet, så gør vi alt, hvad vi kan, for at oplevelsen bliver god.

Anmeldt d. 12. august 2018 fra mobile enheder

POSITIVT:
Nemt at booke!
GODE senge!
Store værelser med aircon.
Udsigt fra 7.sal over bymidten og Bryggen samt Lido Biograferne.
Hotellet perfekt placeret i Vejle bymidte!
Rengøring OK

GENERELT OG PÅ DET JÆVNE:
Men ellers et lidt kedeligt hotel, der er gennemført i gråt og lyserødt, som logoet. Den ene elevator virkede ikke (= lidt ventetid), og der er op til 11. sal, så man tager ikke lige trappen.
Vi var tjekket ind som par, og alligevel var der redt op på to enkeltmandssenge på værelset.
Intet “luksus”: toiletpapiret er den billige, 10 ml brev med showergel, små og tynde håndklæder og lidt hospitalsagtigt lærredslignende hvidt sengetøj.
Der er meget lydt på vores etage, hvor en børnefamilie bredte sig over flere værelser og opførte sig støjende (vækkede hinanden ved at banke/slå på dørerne, holdte snakkemøde på gangen osv.). Morgenmadsbuffeten er på det jævne, men det bliver hurtigt cafeteria-agtigt når man henter på plastikbakker og selv skal rydde op efter sig a la på McD.
Kommer man lidt sent som os ved 9:30-tiden, så er bordene ikke tørret af fra tidlige gæster.

Samlet vurdering fra mig: Det går an, men ikke mere...

Dato for ophold: august 2018
Tak, sofieo757
Ingelise Heede A, Gæsteansvarlig hos Cabinn, Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. september 2018

Hej Sofie

Mange tak for din fyldestgørende og kontruktive feedback.

Der er flere ting, som vi efterfølgende har taget fat på. Vi har eksempelvis lavet børnefri etager og kører i øjeblikket test på at forbedre vores buffet bla. med æg på morgenbordet.

Håber vi ser jer en anden gang her på hotellet.