122 $
  • Morgenmad inkluderet
182 $
  • Gratis parkering
Bredal Kro(Vejle)(Meget for pengene!)
106 $
121 $
99 $
  • Morgenmad inkluderet
  • Gratis wi-fi
Camping Jelling(Jelling)(Meget for pengene!)
Anmeldt for 10. oktober 2017 fra mobile enheder

Godt overnatningshotel, pris og kvalitet i fin balance.
Super god betjening, rengøring er i bedste klasse. Morgenmaden er frisk kaffen dog lidt tynd.
Cabinn dækker fint behovet for overnatning på forretningsrejse.

Overnattede: oktober 2017, rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, Keld H
Kim D, Direktør hos Cabinn, Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. november 2017

Hej Keld

Tak for din feedback - jeg håber du overlevede, at kaffen oplevedes lidt tynd.

Jeg glæder mig til at byde dig velkommen næste gang.

Anmeldt for 13. september 2017

Cabin ligger centralt I vejle med mange værelser. Fisk et superior derbvar meget lille og havde et fläkket lukumsbræt.... Ellers God service og billigt. Betalte ca 550 for en overnatning uden morgenmad.

• Overnattede: september 2017, rejste alene
Tak, Geir B
Anmeldt for 5. september 2017 fra mobile enheder

Fik et værelse der var meget meget lækkert og stort med massere af plads. Skønne dyner og puder samt en dejlig behagelig seng. Beliggenheden er helt i top, lige midt i centrum!! Morgenmaden kunne dog godt tåle en lille opgradering. Men alt i alt et dejligt ophold og vi kommer gerne igen

Overnattede: september 2017
Tak, Anja A
Anmeldt for 2. september 2017 fra mobile enheder

Boede på 11 sal. Fantastisk udsigt. Basic værelse. God Wifi, godt bord til arbejde. Fin seng. Bad. Parkering. Morgenmad. Perfekt til prisen og så midt i Vejle. Parkering koster 80,- morgenmad koster 75,- og er basic. Der er meget rent og flinkt personale. Lille bar ved reception, kaffe, øl, slik.

Overnattede: september 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, suzukigsx140065

Hej Suzukigsx140065

Tak for din feedback, som samtidig er en fin beskrivelse af, hvordan vores koncept er skruet sammen.

Vi glæder os til at byde dig velkommen næste gang turen går til Vejle!

Anmeldt for 29. juli 2017 fra mobile enheder

Fint, nyt hotel med central beliggenhed.
Rent værelse med god udsigt over byen.
Cabinn-konceptet er gennemført, men i mere moderne og tidsløse farver. God plads til arbejde, og stabilt wifi. Kan anbefales.

Overnattede: marts 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Soren J

Kære Søren

Tak for din feedback.

Vi glæder os til dit næste besøg!