“Fantastisk betjening”

nr. 17 af 164 Restauranter i Vejle
Prisklasse: 26 US$ - 40 US$
Køkkener: Steakhouse
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Vi er en hyggelig restaurant i Vejle, der betegnes som et klassisk bøfhus med fokus på den gode kvalitet i kødet og råvarerne. Vi har i 2017 skiftet navn fra Spisegalleriet til Steakeriet, da vi har udviklet os rigtig meget siden, vi startede for 9 år siden. Vi er blevet en af de bedre a al carte restauranter i Vejle og Trekantsområdet, hvor du tager hen, når du skal ud og spise lidt ekstra godt. Vores oksekød kommer hovedsagligt fra New Zealand og Australien, hvor kvæget har gået frit på græs i hele deres liv. Vi bruger kun det bedste, derfor er der kun få kvæg, der kan leve op til det kvalitetsniveau, vi ønsker. Det er en blanding af Angus og Hereford okser. som ikke har været udsat for hormoner eller antibiotika. Vi har forskellige udskæringer af oksekød i størrelser, der passer til netop din appetit fx. oksemørbrad, ribeye, oksefilet, kalvemørbrad, lam…. Vi serverer maden på varm støbejernstallerken, så du kan læne dig tilbage og nyde den i ro og mag.
Anmeldt 13. maj 2022 fra mobile enheder

Vi var forbi Steakeriet godt nok kun til dessert, super lækker tiramisu og creme brùlee. Fantastisk betjening med vores egen personlige romguide, helt sikkert et sted vi gerne vil besøge igen til en hel middag.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, FCKlaus

Anmeldt 15. april 2022

Super, super lækker mad. Sjældent har jeg fået så lækker mad. Kan ikke rose nok. De forskellige smage var perfekt afstemt

Dato for besøg: april 2022
Tak, dorthea362
Anmeldt 13. december 2021 fra mobile enheder

Hyggeligt sted og ok mad. Grunden til at de kun får 3 stjerner, er at maden simpelthen var alt alt for salt.
Har aldrig fået en kartoffelret som var for salt, men det fik jeg desværre her.
Sød tjener og god service. Men der er helt klart forbedringer at hente hvad angår maden.
Vi var der lørdag den 11. december 2021

Dato for besøg: december 2021
Tak, 975charlottes
Anmeldt 1. december 2021 fra mobile enheder

Super betjening og lækker mad - til fornuftige priser. Jeg glæder mig allerede til at besøge Steakeriet igen. Tak for en fin aften

Dato for besøg: november 2021
Tak, Voyager63080825099
Anmeldt 12. november 2021

Maden lever helt op til niveau, som det skal..

MEN

Meget forvirrende betjening/tjener desværre.
Savner et højere niveau eller uddannet tjener.
Kan ikke fortælle noget om vin, for derefter at kommer ind med den forkerte.
De ved ikke hvad der er på tallerknerne, som der bliver serveret.

Dato for besøg: november 2021
Tak, Lasse P

Rejsende, der kiggede på SteakeRiet, kiggede også på

Vejle, Sydjylland

Har du været i SteakeRiet? Fortæl om dine oplevelser!