Anmeldt d. 14. marts 2020

Dejligt hotel beliggende i smuk natur, fantastisk restaurant med højt niveau på maden og servicen i orden. Stedet kan klart anbefales og et besøg værd, det er ikke sidste gang jeg besøget stedet......

Tak, th0rbeck
Anmeldt d. 13. marts 2020

To dages kursusophold hvor alt klappede. Hyggelige fællesområder med træ- og keramik brugskunst, og gode siddeområde. Naturområder omkring der indbyder til gå eller løbeture. Vil komme tilbage som privat gæst.

Tak, cgu2020
Anmeldt d. 5. marts 2020

Hotellet ligger fantastisk, maden er skøn og personalet imødekommende og professionelle. Værelserne hyggelige og rare. Desværre nåede vi ikke at nyde naturen omkring hotellet, men til gengæld fik vi god mad og en god nats søvn. Det vi havde brug for :-)!

Tak, Napoleon1965
HARF2, Konference- og receptionskoordinator hos Sinatur Hotel Haraldskær, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. marts 2020

Kære Napoleon1965

Tusind tak for de flotte ord om vores skønne sted her midt i naturen - en skam I ikke nåede at nyde den. Det giver jo god anledning til at besøge os igen.

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen næste gang.

Mange hilsner og skøn weekend til jer.
Marianne, Receptionen

Anmeldt d. 29. februar 2020

Gode forhold i smuk natur.
Der er mulighed for kort eller lang travetur i en pause.
De kører 100% på spis dansk konceptet, så der mangler lidt variation i frugt udvalget om vinteren. Ellers meget fint sted.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, helle782020
HARF2, Konference- og receptionskoordinator hos Sinatur Hotel Haraldskær, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. marts 2020

Kære Helle

Tak for din vurdering af vores skønne hotel her midt i Vejle Ådal.

Vi går meget op i vores gastronomiske profil - deriblandt danske. lokale og økologiske råvarer.

Kom endelig forbi igen næste gang du er i nærheden.

Mange hilsner
Marianne, Receptionen

Anmeldt d. 18. februar 2020 fra mobile enheder

Haraldskær ligger smukt i Vejle Ådal, midt i naturen og tæt på kulturen i Vejle og de omkringliggende byer samt historien.
Der er meget venlighed og imødekommenhed fra personalet. Maden er meget lækker. Hovedsageligt økologisk og lokal - og super veltillavet.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, Groenning
HARF2, Receptionschef hos Sinatur Hotel Haraldskær, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. februar 2020

Kære Groenning

Tusind tak for dit besøg og for den venlige anmeldelse, det sætter vi stor pris på

Du nævner lige vores tre kerneværdier - Gastronomi/Natur/Nærvær - det er værdier der lægger os meget på sinde og som vi hver dag arbejder målrettet med.

Alle 6 Sinatur Hoteller er placeret i vandkanten eller ved skovbrynet og Vejle Ådal er jo en perle i sig selv.

Vores gastronomiske profil bygger på det økologiske spisemærke i sølv, hvilket betyder, at 60-90% af vores råvare skal være økologiske; hvis det ikke er økologisk er det lokalt. Vi sætter en stor ære i at støtte op, lokalt. Dette er i fin tråd med vores bæredygtigheds-strategi om at reducere CO2 mest muligt

Kom endelig tilbage og besøg os igen, hvis vejen går forbi Vejle i fremtiden

De bedste hilsner
Line, Receptionen