Anmeldt d. 21. januar 2020

Flot idyllisk beliggenhed. Lækker mad. Vi fik det til et godt tilbud inkl. aftensmad og morgenbuffet for 700 kr. pr. person. God fokus på madallergier og lækker lokale ingredienser. Virkelig detaljeorienteret!

Tak, 22cll
HARF2, Konference- og receptionskoordinator hos Haraldskær Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. januar 2020

Kære 22cll

Tusind tak for de flotte ord om vores skønne sted her midt i naturen - det sætter vi stor pris på.

Natur, nærvær og gastronomi er vores 3 værdier - og det er super dejligt, når vores gæster ligger mærke til dem.

Kom endelig på besøg igen en anden gang.

Anmeldt d. 19. januar 2020

Historisk bygning, nænsomt renoveret og beliggende i naturskønne omgivelser lidt udenfor Vejle. Bestemt et skønt sted at besøg som par eller i forretningsøjemed.
Maden var skøn og personalet meget hjælpsom.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 409anderst

Kære Anders

Tusind tak for din anmeldelse af jeres besøg på vores gamle herregård - her midt i naturen :-)

Kig endelig forbi igen næste gang jeres vej finder forbi Vejle Ådal.

Anmeldt d. 13. januar 2020

Personalet var yderst imødekommende og der var en rar atmosfære. Ikke så mange gæster som det kunne forventes. Værelset var lidt lille, men rent og pænt. Maden var fantastisk! omgivelserne var smukke og langt nok væk fra veje og mylder, til at føle sig på landet.

Tak, GrandTour641940
HARF2, Konference- og receptionskoordinator hos Haraldskær Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. januar 2020

Kære GrandTour641940

Tusind tak for din anmeldelse af dit besøg her i smukke Vejle Ådal - og tak for de pæne ord om vores sted og atmosfære.
Det er som regel ikke i begyndelsen af januar, at mange vælger at tage på et weekendophold - og omvendt er der nogle der vælger det, for at være lidt mere sig selv.

Jeg håber I vil kigge forbi os her midt i naturen igen en anden gang.

Anmeldt d. 3. december 2019

Skøn Beliggenhed, dejlige værelser og supermorgenmad med det hele.... Dejligt sted til et weekend ophold i skøn natur og tæt på Vejle. Masser af tur forslag, fin service, rent og pænt. Kan anbefales..

Dato for ophold: november 2019
Tak, jemme695711
HARF2, Conference- and reception coordinator hos Haraldskær Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. december 2019

Kære jemme695711

Tusind tak for din anmeldelse af dit besøg her i Vejle Ådal og tak for de pæne ord om vores skønne sted.

Kig endelig forbi næste gang du er i nærheden.

Mange hilsner - og god jul

Anmeldt d. 5. november 2019

Vi havde et dejligt weekendophold på Haraldskær. 3 generationer samlet og en farfar på 84 år og dårligt gående. På hotellet er der elevator, så farfar kunne sagtens komme rundt på hotellet.

Der er en fantastisk dejlig stemning på hotellet og personalet er meget imødekommende og nærværende. Der er kun 51 værelser, så der er også roligt på hotellet.

Maden og betjeningen i restauranten er outstanding - det var en virkelig postiv overraskelse at det var så lækkert mad. Og det var gældende for alle måltider vi fik. Virkelig lækker mad og vin!

Vi kan varmt anbefale hotellet. Vejle Ådal området er også skønt på trods af meget regn netop den weekend vi var der.

Dato for ophold: november 2019
Tak, KirstenSinding
LineT114, Receptionschef hos Haraldskær Sinatur Hotel & Konference, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. november 2019

Kære Kirsten

Tusind tak for jeres hyggelige besøg og fordi du giver dig tid til en anmeldelse her - det sætter vi stor pris på.

Hvor er det dejligt at høre, at alle 3 generationer nød opholdet hos os - skønt når unge og gamle prioritere tid til samvær. Også dejligt at høre, at I kunne lide maden :-)

Vi forsøger, hver dag, at gøre os umage i forhold til at få vores gæster til at mærke vores 3 kerneværdier:
Natur - Gastronomi - Nærvær
Og vi bliver så glade hver gang vores gæster mærker og bemærker dette ......

Tillykke med farfar og på forhåbentlig gensyn

De bedste hilsner
Line, Receptionen