Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Vil du have de laveste hotelpriser? Du er kommet til det rette sted. Vi tjekker mere end 200 websteder for dig.

“Meget fint mindre hotel i flotte omgivelser og med skøn mad” 5 ud af 5 bobler
Anmeldelse af Sinatur Hotel Haraldskær

Bedste priser for -
Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 1 websted mere!
Bidrager på niveau
51 anmeldelser
14 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nyttige stemmer
“Meget fint mindre hotel i flotte omgivelser og med skøn mad”
5 ud af 5 bobler Anmeldt 17 november 2016

Besøgte Haraldskær ifm. et kursusdøgn. Det flotte renoverede hotel, der ligger i skønne omgivelser lidt uden for Vejle, har kun 50 værelser, så det er ikke et stort kursussted, men det betyder bestemt ikke at der mangler noget som helst. Tvært i mod, gør det opholdet mere hyggeligt, kontra store steder, hvor restauranterne nogle gange virke som fodersale. Lokaler, toiletter, stuer, restaurant og værelser er rene og pænt indrettet og, da vi var der, smagfuldt julepyntet. Ekstremt venligt personale, der hele tiden er tilgængeligt og hjælpsomme og så er jeg nødt til at rose maden til skyerne! Al brød og kage er hjemmelavet, frokost- og morgenbuffet'en præsenterer et meget fint og lækkert udvalg med flere lokale råvarer af høj kvalitet. Den 2-retters aftenmenu var mindst lige så skøn. Eneste anke var kaffe automaterne, der findes og er let tilgængelige flere steder, laver ikke den bedste kaffe, lige med undtagelse af den maskine der står inde i restauranten.

• Overnattede November 2016, rejste på forretning

Oversigt over vurderinger
  • Placering
    4 ud af 5 bobler
    4 ud af 5 bobler
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (9)
Dato | Vurdering
Dansk først
Randers, Danmark
Bidrager på niveau
5 ud af 5 bobler Anmeldt 17 november 2016

Har lige haft en enkelt overnatning på Haraldskær fra tirsdag d. 15 til d. 16 med min mor, som er gangbesværet. Aldrig har vi mødt så et så venligt og imødekommende personale. Uanset hvilke ønsker vi kom med blev de opfyldt med smil og bredvillighed. Det er et flot sted, velholdt med smagfuld indretning både i fælles-områderne og på værelserne. Virkelig lækker aftensmad og morgenbuffet. Selv om vi kun var 2 og de også havde store selskaber, så var der meget opmærksomhed på os, vi følte os som forkælede gæster. Tusind tak for det :-)

Grønne faciliteter: flot med den økologiske tankegang, og genbrug af f.ks. håndklæder
  • Overnattede November 2016, rejste med familie
Tak, riisberg1974
Kolding, Danmark
5 ud af 5 bobler Anmeldt 14 november 2016

Fantastisk ramme for et par koncentrerede arbejdsdage. Gode faciliteter; separat arbejdsrum med gode møbler og alt nødvendigt udstyr. Gode værelser og overdådig forplejning fra start til slut. "Kongernes Jelling" inden for få minutters kørsel.

• Overnattede November 2016, rejste på forretning

Tak, j_rgeng892
Silkeborg, Danmark
5 ud af 5 bobler Anmeldt 12 november 2016

Et besøg på Signatur Hotel Haraldskær på denne tid af året byder på en oplevelse ud over det almindelige. De smagfuldt renoverede bygninger er sket med respekt for historien og giver gæsten rig mulighed for at finde spændende historiske detaljer eller blot en god stol at hygge sig i.
Jule havde gjort sit første indtog og der var pynt i karme og kroge. Yderst hyggeligt og smagfuldt.
Værelset var blandt de mest rene vi har oplevet og sengene gav os en god nats søvn.
Mad og drikke er et kapitel for sig selv.
Vi valgte en tre retters menu, og begynd nu ikke efter forretten at tro, at der nok skal fire retter til. Tro mig der er nok.
Før du tjekker ud må du ikke snude dig for en rundtur i haven og nyd et par minutter ved åen i stilheden.
Et besøg som bestemt kan anbefales og gentages.

• Overnattede November 2016, rejste som et par

Tak, 686jesperg
Kari B, General Manager hos Sinatur Hotel Haraldskær, svarede på denne anmeldelse, 15 november 2016
Tusind tak for jeres dejlig tilbagemelding! Jeg kan se, at I har fået præcis den "Haraldskær oplevelse" med hjem, som vi ønsker at give vores gæster. Dejligt når det hele går op i en højere enhed, tak for at I deler det med os! Vi håber rigtig meget at få fornøjelsen af jeres besøg igen ved lejlighed!

Bedste hilsner - Kari
Hinnerup
5 ud af 5 bobler Anmeldt 7 november 2016

Kan varmt anbefale at tage et ophold på Haraldskær. Fantastiske omgivelser, dejlige indbydende værelser, udsøgt mad af de absolut bedste råvarer, og et sødt og imødekommende personale, hvor man allerede i receptionen følger sig godt modtaget og hjemme.

• Overnattede Oktober 2016, rejste med familie

Tak, 189piam
Kari B, General Manager hos Sinatur Hotel Haraldskær, svarede på denne anmeldelse, 9 november 2016
Tusind, tusind tak for din skønne anmeldelse - hvor er det dejligt! Roserne er delt med hele teamet - tak!

De bedste hilsner - Kari
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Vejle
15.7 km væk
Cabinn, Vejle
Nr. 13 af 14 i Vejle
3.5 ud af 5 bobler 18 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Sinatur Hotel Haraldskær? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Sinatur Hotel Haraldskær

Ejendom: Sinatur Hotel Haraldskær
Adresse: Skibetvej 140, Vejle 7100, Danmark
Telefonnummer:
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Sydjylland > Vejle
Faciliteter:
Bar/lounge Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 14 hoteller i Vejle
Prisklasse (pr. overnatning): 679 kr.-868 kr.
Hotelklasse:3,5 stjerner — Sinatur Hotel Haraldskær 3.5*
Antal værelser: 50
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Priceline, Hotels.com og Expedia, så du med ro i sindet kan reservere på Sinatur Hotel Haraldskær. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?