“Meget fint mindre hotel i flotte omgivelser og med skøn mad”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 8 websites mere!
Sinatur Hotel Haraldskær
Vurderet som nr. 1 ud af 14 hoteller i Vejle
GrønneForløbereSølv-niveau
Anmeldt 17. november 2016

Besøgte Haraldskær ifm. et kursusdøgn. Det flotte renoverede hotel, der ligger i skønne omgivelser lidt uden for Vejle, har kun 50 værelser, så det er ikke et stort kursussted, men det betyder bestemt ikke at der mangler noget som helst. Tvært i mod, gør det opholdet mere hyggeligt, kontra store steder, hvor restauranterne nogle gange virke som fodersale. Lokaler, toiletter, stuer, restaurant og værelser er rene og pænt indrettet og, da vi var der, smagfuldt julepyntet. Ekstremt venligt personale, der hele tiden er tilgængeligt og hjælpsomme og så er jeg nødt til at rose maden til skyerne! Al brød og kage er hjemmelavet, frokost- og morgenbuffet'en præsenterer et meget fint og lækkert udvalg med flere lokale råvarer af høj kvalitet. Den 2-retters aftenmenu var mindst lige så skøn. Eneste anke var kaffe automaterne, der findes og er let tilgængelige flere steder, laver ikke den bedste kaffe, lige med undtagelse af den maskine der står inde i restauranten.

• Overnattede: November 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Familien D
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Sinatur Hotel Haraldskær
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 17. november 2016

Har lige haft en enkelt overnatning på Haraldskær fra tirsdag d. 15 til d. 16 med min mor, som er gangbesværet. Aldrig har vi mødt så et så venligt og imødekommende personale. Uanset hvilke ønsker vi kom med blev de opfyldt med smil og bredvillighed. Det er et flot sted, velholdt med smagfuld indretning både i fælles-områderne og på værelserne. Virkelig lækker aftensmad og morgenbuffet. Selv om vi kun var 2 og de også havde store selskaber, så var der meget opmærksomhed på os, vi følte os som forkælede gæster. Tusind tak for det :-)

• Overnattede: November 2016, rejste med familie
Tak, riisberg1974
Anmeldt 14. november 2016

Fantastisk ramme for et par koncentrerede arbejdsdage. Gode faciliteter; separat arbejdsrum med gode møbler og alt nødvendigt udstyr. Gode værelser og overdådig forplejning fra start til slut. "Kongernes Jelling" inden for få minutters kørsel.

• Overnattede: November 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, j_rgeng892
Anmeldt 12. november 2016

Et besøg på Signatur Hotel Haraldskær på denne tid af året byder på en oplevelse ud over det almindelige. De smagfuldt renoverede bygninger er sket med respekt for historien og giver gæsten rig mulighed for at finde spændende historiske detaljer eller blot en god stol at hygge sig i.
Jule havde gjort sit første indtog og der var pynt i karme og kroge. Yderst hyggeligt og smagfuldt.
Værelset var blandt de mest rene vi har oplevet og sengene gav os en god nats søvn.
Mad og drikke er et kapitel for sig selv.
Vi valgte en tre retters menu, og begynd nu ikke efter forretten at tro, at der nok skal fire retter til. Tro mig der er nok.
Før du tjekker ud må du ikke snude dig for en rundtur i haven og nyd et par minutter ved åen i stilheden.
Et besøg som bestemt kan anbefales og gentages.

• Overnattede: November 2016, rejste som par
Tak, 686jesperg
Kari B, General Manager hos Sinatur Hotel Haraldskær, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. november 2016

Tusind tak for jeres dejlig tilbagemelding! Jeg kan se, at I har fået præcis den "Haraldskær oplevelse" med hjem, som vi ønsker at give vores gæster. Dejligt når det hele går op i en højere enhed, tak for at I deler det med os! Vi håber rigtig meget at få fornøjelsen af jeres besøg igen ved lejlighed!

Bedste hilsner - Kari

Anmeldt 7. november 2016

Kan varmt anbefale at tage et ophold på Haraldskær. Fantastiske omgivelser, dejlige indbydende værelser, udsøgt mad af de absolut bedste råvarer, og et sødt og imødekommende personale, hvor man allerede i receptionen følger sig godt modtaget og hjemme.

• Overnattede: Oktober 2016, rejste med familie
Tak, 189piam
Kari B, General Manager hos Sinatur Hotel Haraldskær, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. november 2016

Tusind, tusind tak for din skønne anmeldelse - hvor er det dejligt! Roserne er delt med hele teamet - tak!

De bedste hilsner - Kari

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Vejle
23.9 km væk
Filskov Kro
Nr. 1 af 2 i Grindsted
84 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Sinatur Hotel Haraldskær? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Sinatur Hotel Haraldskær

Adresse: Skibetvej 140, Vejle 7100, Danmark
Telefonnummer:
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Sydjylland > Vejle
Faciliteter:
Bar/lounge Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 14 hoteller i Vejle
Prisområde: 815 kr.-1.201 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3,5 stjerner — Sinatur Hotel Haraldskær 3.5*
Antal værelser: 51
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
Sinatur Hotel Haraldskær er en smuk gammel herregård der kan dateres tilbage til 1434, hotellet ligger i noget af Danmarks smukkeste natur lige midt i Vejle ådal. Vores restaurant forkæler vores gæster med sæsonbetonet mad lavet fra bunden primært på økologiske og lokale råvarer. Atmosfæren er venlig og uformel - her skal altid være rart at komme som gæst. ... mere   mindre
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Sinatur Hotel Haraldskær. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?