Sinatur Hotel Haraldskær
Vis priser
Kan du lide at spare penge? Vi søger på op til 200 websites for at finde de laveste priser
Bredehus Hotel(Bredsten)
  • Restaurant
  • Morgenmad inkluderet
  • Bar/lounge
  • Morgenmad inkluderet
Exxit59(Vejle)
FiltreAlle sprog
Anmeldt for 17. november 2016

Har lige haft en enkelt overnatning på Haraldskær fra tirsdag d. 15 til d. 16 med min mor, som er gangbesværet. Aldrig har vi mødt så et så venligt og imødekommende personale. Uanset hvilke ønsker vi kom med blev de opfyldt med smil og bredvillighed. Det er et flot sted, velholdt med smagfuld indretning både i fælles-områderne og på værelserne. Virkelig lækker aftensmad og morgenbuffet. Selv om vi kun var 2 og de også havde store selskaber, så var der meget opmærksomhed på os, vi følte os som forkælede gæster. Tusind tak for det :-)

• Overnattede: November 2016, rejste med familie
Tak, riisberg1974
Anmeldt for 14. november 2016

Fantastisk ramme for et par koncentrerede arbejdsdage. Gode faciliteter; separat arbejdsrum med gode møbler og alt nødvendigt udstyr. Gode værelser og overdådig forplejning fra start til slut. "Kongernes Jelling" inden for få minutters kørsel.

• Overnattede: November 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, j_rgeng892
Anmeldt for 12. november 2016

Et besøg på Signatur Hotel Haraldskær på denne tid af året byder på en oplevelse ud over det almindelige. De smagfuldt renoverede bygninger er sket med respekt for historien og giver gæsten rig mulighed for at finde spændende historiske detaljer eller blot en god stol at hygge sig i.
Jule havde gjort sit første indtog og der var pynt i karme og kroge. Yderst hyggeligt og smagfuldt.
Værelset var blandt de mest rene vi har oplevet og sengene gav os en god nats søvn.
Mad og drikke er et kapitel for sig selv.
Vi valgte en tre retters menu, og begynd nu ikke efter forretten at tro, at der nok skal fire retter til. Tro mig der er nok.
Før du tjekker ud må du ikke snude dig for en rundtur i haven og nyd et par minutter ved åen i stilheden.
Et besøg som bestemt kan anbefales og gentages.

• Overnattede: November 2016, rejste som par
Tak, 686jesperg
Kari B, General Manager hos Sinatur Hotel Haraldskær, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. november 2016

Tusind tak for jeres dejlig tilbagemelding! Jeg kan se, at I har fået præcis den "Haraldskær oplevelse" med hjem, som vi ønsker at give vores gæster. Dejligt når det hele går op i en højere enhed, tak for at I deler det med os! Vi håber rigtig meget at få fornøjelsen af jeres besøg igen ved lejlighed!

Bedste hilsner - Kari

Anmeldt for 7. november 2016

Kan varmt anbefale at tage et ophold på Haraldskær. Fantastiske omgivelser, dejlige indbydende værelser, udsøgt mad af de absolut bedste råvarer, og et sødt og imødekommende personale, hvor man allerede i receptionen følger sig godt modtaget og hjemme.

• Overnattede: Oktober 2016, rejste med familie
Tak, 189piam
Kari B, General Manager hos Sinatur Hotel Haraldskær, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. november 2016

Tusind, tusind tak for din skønne anmeldelse - hvor er det dejligt! Roserne er delt med hele teamet - tak!

De bedste hilsner - Kari

Anmeldt for 4. november 2016

Hvis hotellet var helt røgfrit, ville det være perfekt ! Det ligger godt i smukke omgivelser, så det ville ikke være for meget at be rygere om at gå udenfor. Ellers er mad og service ganske fin. Men som sagt der lugter af røg på gangene...og det er ikke så imødekommende.

• Overnattede: November 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, kevintG1895DL
Kari B, General Manager hos Sinatur Hotel Haraldskær, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. november 2016

Kære Kevin

Tusind tak for din tilbagemelding! Jeg vil gerne præcisere, at Hotel Haraldskær bestemt er et røgfrit hotel! Desværre oplever vi, at nogle rygere står ved nødudgangen for enden af værelseskorridorerne og ryger, og så kan der komme til at lugte af røg. Dette sker på trods af at vi har sat skilte op med rygning forbudt, hvor vi også henviser til hotellets udendørs rygeområder. Vores værelsesgange blev renoveret med nye tæpper og maling i marts 2016, så vi er rigtig kede af at du har oplevet at der lugtede af røg. Men vi er glade for at du ellers havde et godt ophold - vi håber at se dig igen ved lejlighed!

De bedste hilsner - Kari