“Kommer ikke igen”
Anmeldelse af Atami

Atami
nr. 88 af 156 Restauranter i Vejle
Anmeldt 10. august 2020

Ventede 2 time og 15 min for at modtage det forkerte mad. Vi bestilte den første ordre. Ventede 1 time og 45 min, og så sende vi den anden ordre afsted. Den første var endnu ikke kommet før en tjener kom med vores anden ordre efter 2 timer og 15 min. Vi fik hende fanget igen og spurgte om det var muligt at få sin forret før hovedet retten. Og så sagde hun bare okay, og gik. Kom tilbage 30 min senere med vores forret. Nu sad vi med en kedelig 2 ordre og en forret som var vores første ordre, som vi totalt ventede på i 2 timer og 45 min. Vi var sultne da vi kom, vi var sultne da vi gik. Plus vi kunne ikke en gang klage, da kasse damen hverken talte dansk eller engelsk. Og ende med at betale fuld pris for en dårlig oplevelse samt mad vi aldrig vil glemme.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 45sofia

Anmeldt 12. februar 2020 fra mobile enheder

God og frisk sushi, med hurtig og venlig betjening. Maden bestilles via tablet fra bordet, hvilket var nemt og hurtigt

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, andersevendorffs
Anmeldt 9. december 2019

virkelig dårlig service, ventede langtid på maden. Og den var bestemt ikke værd at vente på hold jer væk der fra !

Dato for besøg: december 2019
Tak, bok923
Anmeldt 7. november 2019

Første besøg i restauranten.
Fin og venlig betjening.
Fint med fotos af maden på iPad, og bestilling ligeledes på iPad. Maden kommer hurtig og er frisk og lækkert.

Dato for besøg: november 2019
2  Tak, MorHanne11
Anmeldt 15. oktober 2019

Første men ikke sidste besøg - super fint koncept at kunne bestille sushi på ipad'en, den kommer hurtig og er lækker og frisk. Sød og smilende tjener, hurtig service.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Monica P

Rejsende, der kiggede på Atami, kiggede også på

Har du været i Atami? Fortæl om dine oplevelser!