“Kedeligt og tørt :( ”

ons. 23/9
20:00
nr. 96 af 152 Restauranter i Vejle
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Desværre en kedelig burger til prisen.
Et plus er dog, at det er et reelt stykke kylling filet man får (og ikke et stykke sammenpresset “nugget-kød”), men det er svøbt i en alt for tyk, tør og smagløs panering. Kun 3 skriver agurk og et par salatblade foruden dressing. Måtte salte burgeren der absolut ikke havde noget smag i sig. Bollen var ristet på indersiden, men var kold og tør i det, som om den ikke havde været gennemvarmet.
Almindelige pommes til.
Måske en enkeltstående uheldig oplevelse, men det er ikke et sted vi vælger at spise igen desværre.

Tak, liner453
FannyB1076, Markedsføring hos Grillen Burgerbar Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. februar 2020

Hej Line R,
Tak for din feedback. Først og fremmest vil jeg beklager din oplevelse med vores mad. Det er ikke den standard, vi ønsker at levere ift. den kolde bolle og den smagløse kylling. Jeg vil derfor bede dig om at sende mail via vores kontakt formular https://grillenburgerbar.dk/kontaktos/.

De bedste hilsner Grillen Burger

Anmeldt 18. april 2019 fra mobile enheder

Lækker burger, helt enkelt velsmagende. Mums fritter og dyppelse. Imødekommende og venlig betjening. Lokalet var hyggeligt og god akustik, ingen skamlen af møbler, musik behagelig i baggrunden.

Dato for besøg: april 2019
Tak, Lone5474
FannyB1076, Gæsteansvarlig hos Grillen Burgerbar Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. april 2019

Hej Lone,
Tusind tak for din gode feedback. Dejligt at høre I havde en god oplevelse i vores restaurant.

Anmeldt 31. december 2018 fra mobile enheder

Vi skulle spise en hurtig middag i Vejle og da vi kender Geillen fra København hvor vi kommer fra, ja så var valget for sønnen let.

Vi var noget skuffet, da burgerne størrelsesmæssigt slet ikke svarer til dem vi plejer at få.

Betjeningen var OK og toilettet var rent.

Dato for besøg: december 2018
1  Tak, MilleD9
FannyB1076, Gæsteansvarlig hos Grillen Burgerbar Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. januar 2019

Hej Mille

Tak fordi du skriver til os, sådan vi kan rette op på det. Jeg vil vende burgerstørrelsen med ledelsen, sådan de kan undersøge sagen nærmere. Dog er vi glade for, at betjeningen var fin og at der var rent.

Mvh. Grillen Burgerbar

Anmeldt 12. september 2018

Rigtig søde tjenere. Vi bestilte burgere med pomfritter. Rigtig gode burger og store portioner pomfritter.

Dato for besøg: august 2018
Tak, 993carinah
FannyB1076, Gæsteansvarlig hos Grillen Burgerbar Vejle, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. september 2018

Hej Carina. Det er vi da glade for at høre!

Anmeldt 6. september 2018

Fik en cheeseburger og chili Jalapeno Poppers, og det var faktisk kun Jalapeno'en som havde smag. Fornemmelsen af total mangel på krydderi af nogen art var slående .. det var som om smagen udeblev, og det er ellers sjældent at det sker med en burger.
Servicen var god nok, men maden afskærer mig fra at udsætte mig for den oplevelse en gang mere, så det blev første, eneste og sidste gang jeg besøgte Grillen Burgerbar.

Dato for besøg: september 2018
1  Tak, Per_O-Dk

Hej Per. Det er vi da kede af at høre - det er ikke den oplevelse kunderne normalt har - så det vil vi gå videre med til ledelsen, så der kan blive rettet op på det!

Rejsende, der kiggede på Grillen Burgerbar Vejle, kiggede også på

Har du været i Grillen Burgerbar Vejle? Fortæl om dine oplevelser!