“Lækker pizza i midtbyen”
Anmeldelse af Enzo & C

Enzo & C
nr. 16 af 163 Restauranter i Vejle
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Vi var der en hverdag til frokost og sad i den hyggelige gårdhave.
Sød betjening og en virkelig lækker pizza. Perfekt bund.
Menuen er autentisk.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, F9436IImariaj

Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Vi besøgte Enzo i Vejle centrum.
Super autentisk italiensk mad og stemning. Nye flotte lokaler ude og inde. Vejles bedste italienske restaurant.

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, IvanS641
Anmeldt 26. juli 2021 fra mobile enheder

Kan varmt anbefales. Fantastisk personale, lækkert og inspirerede mad. Vi fik Grande Giro menu som var enorm med mere end hvad hjertet kunne begær. Lækker rosé og uhyrlig skøn atmosfære.
Besøg stedet og lad hold dig ikke tilbage. Stedet er rent og super flot.

1  Tak, tanjat978
Anmeldt 26. juli 2021 fra mobile enheder

Pizza til frokost hos ENZO C var en god oplevelse.
Vi nød en “diavolo” og en “capriccioso”, og de var begge lækre med velsmagende fyld og bund.
Vi kommer gerne tilbage.

Tak, SusVedel
Anmeldt 22. juli 2021 fra mobile enheder

Det positive først. Lækker indretning med Ducati og ægte landsholdstrøje fra VM 1990. Deres glutenfrie pizzaer har en god sprød bund. Så det negative. Men peperoni findes ikke i restauranten så det blev med salami på. Ikke noget vores unger syntes om. De endte med kun at spise bunden. De voksne bestilte stedet signaturpizza Enzo. En slatten omgang bund med sortbrændt bacon (pancetta) ovenpå. Ikke engang bøgehattene eller trøflerne kunne overdøve den brændte smag og den klæge bund i ens mund. Æv. Desuden havde tjenerne så travlt at de glemte en af vores pizzaer indtil vi gjorde opmærksom på det. Vi prøver et andet sted næste gang.

1  Tak, frandsen2

Rejsende, der kiggede på Enzo & C, kiggede også på

Vejle, Sydjylland

Har du været i Enzo & C? Fortæl om dine oplevelser!