“Absolut et besøg værd ”

Jacobsen - Dansk Spisehus og Take Away
nr. 58 af 152 Restauranter i Vejle
Beskrivelse: klassisk dansk køkken - 40 pladser i restauranten - private selskabslokaler - tarteletter - wienerschnitzel, stegt flæsk og persillesovs, rejecocktail og meget mere
Anmeldt 29. januar 2020 fra mobile enheder

Var skeptisk da jeg havde en smartbox til stedet men blev mødt af smilende personale
Kokken/tjeneren kom hen til vores bord og fortalte hvad vi skulle have og det var ok med mig
Maden var i top og det var deres unge personale osse
En sted jeg vil kommer næste gang jeg er i Vejle

Tak, bassedreng

Anmeldt 21. november 2019

Wienerschnitzel af kalv med alt det gode tilbehør - ville dog gerne have udskiftet smørsaucen med brun sovs - intet problem lød det fra den meget dygtige, opmærksomme og kompetente tjener. Dertil en halv flaske dejlig hvidvin og æblekage "to go" . Schnitzlen var god og omfangsrig. Det samme kan ikke siges om æblekagen - se foto (55,-). Men den var velsmagende! Samlet pris 502,-. Og her hoppede kæden af. Til trods for, at det bestemt ikke er en discount restaurant, så havde restauranten taget 15,- for at bytte sovsen. Unødvendigt og vendte den gode oplevelse til en lidt mere "øv-oplevelse". Sammen med den meget lille dessert, så er det 3 ud af 5-stjerner.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Polesen1968
Anmeldt 13. november 2019

Når man markedsfører sig på stegt flæsk med persillesovs, er det ikke godt nok at lave sovsen på tørret persille med et lille drys frisk. Den skal være frisk og grofthakket, som vor mor laver den!

Dato for besøg: marts 2019
Tak, j_rgenb8864
Anmeldt 22. september 2019 fra mobile enheder

Leder man efter et sted , hvor de kan lave god solid gammeldaws mad, er Jacobsen et godt valg. Familien har en stegt flæsk elsker, erfaringer er høj og her kom Jacobsen med i top 3.

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, charlottea680
Anmeldt 24. juli 2019 fra mobile enheder

2 raske drenge på tur.! Super lækker BøfSandwice med fantastisk sovs...!:) super høflig betjening og hjemlig hygge.!:) kan varmt anbefales:-)

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, MichaelTheTank37

Rejsende, der kiggede på Jacobsen - Dansk Spisehus og Take Away, kiggede også på

Middelfart, Fyn og Øer
Fredericia, Sydjylland

Har du været i Jacobsen - Dansk Spisehus og Take Away? Fortæl om dine oplevelser!