“Fremragende og utraditionel”
Anmeldelse af MadRick

MadRick
nr. 1 af 156 Restauranter i Vejle
Anmeldt 19. september 2020 fra mobile enheder

Fremragende og utraditionel mad.
Absolut en positiv oplevelse at være til frokost her. Små behagelige overraskelser i en superlækker salat med laksetatar.
Fiskefileten var også “lige i øjet” og tilhørende brød meget lækkert.
Hurtig og høflig betjening.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Henning N

Anmeldt 14. august 2020

Vi har lige spist en super lækker frokost
Virkelig god mad, god betjening og rigtig hyggelige omgivelser.

Tak, Rasmus_Jensen99
Anmeldt 20. juli 2020

En perle af restaurant midt i Vejle, forretten stegt lyssej og færøsk koldrøget laks, hovedretten oksefilet, der bare var stegt perfekt, tilbehøret var også delikat, vinen var tilpasset maden, betjeningen udsøgt og meget served mindet, havde styr på tingene, bordbestilling anbefales, kommer med garanti igen.

1  Tak, ilse s
Anmeldt 18. juli 2020 fra mobile enheder

Super lækker mad, og betjening. Vi kommer helt sikkert igen deres 6 retters - er fantastisk og rigelig

Tak, Baaring-1
Anmeldt 14. juli 2020 fra mobile enheder

Fandt dette sted via Tripadvisor og vi var 9 glade gæster der gik der fra :)
Ungerne fik uden problemer en lidt mere børnevenlig fortolkning af en af deres retter. Fantastisk.

Tak, claushelgesen

Rejsende, der kiggede på MadRick, kiggede også på

Har du været i MadRick? Fortæl om dine oplevelser!