“Ekstraordinær oplevelse i vejle”
Anmeldelse af MadRick

MadRick
nr. 1 af 152 Restauranter i Vejle
Anmeldt 25. januar 2020

Fantastisk betjening på en aften hvor vi nød godt af en tre-retters fra Mad Rick. Personlig betjening med holdning kvalitet og hvor tingene kommer fra. Super vegetar-ret kan varmt anbefales til nysgerrige. Glæder mig til at besøge Mad Rick igen en anden gang.

Tak, 723larsl
rickcG4530XI, Chef  hos MadRick, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. januar 2020

Tusinde tak.
Det betyder meget for os at i var glade.
Og igen når snakketøjet først er igang. Så er det jo svært at stoppe.

Men vi glæder os til at se jer en anden god gang

//MadRick

Anmeldt 24. januar 2020 fra mobile enheder

Valgte først en vegetarisk forret “utrolig velsmagende og lækre konsistenser” bestående af jordskokker med blomkål, kapers, nødder og meget mere....Herefter hovedret med braiseret spoleben, bacon, ristet havre, solbær og rosenkål, skal lede længe efter så mørt og lækkert kød. Kan varmt anbefales. Tusind tak for lækker mad.

Tak, elenagch
rickcG4530XI, Ejer hos MadRick, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. januar 2020

Tusinde tak for dine pæne ord.
Det betyder rigtig meget for os.

Tusinde tak

Anmeldt 22. december 2019

På trods et meget lille menukort er det en rigtig god oplevelse at spise hos Rick. Maden er veltilberedt og du finder et hav af smagsnuancer. Der er kælet for råvarerne og der findes passende vine til alle retter.

Dato for besøg: december 2019
Tak, 349nielsg
Anmeldt 8. december 2019 fra mobile enheder

Her spiser man rigtig god mad. Ejeren er med sit enorme engagement med til at skabe dejlig, hyggelig og afslappet stemning.

Dato for besøg: december 2019
Tak, jytteduvald
Anmeldt 15. november 2019 fra mobile enheder

Meget opmærksomt og tiltalende personale og maden er bare i top. Både for øjne og smagsløg. Fin præsentation.
Vi valgte tallerken med seks udvalg af diverse retter.
Absolut pengene værd.

Dato for besøg: november 2019
Tak, 1998Marie

Rejsende, der kiggede på MadRick, kiggede også på

Har du været i MadRick? Fortæl om dine oplevelser!