“Virkelig dårlig kyllingesalat”

Pappa La Rosa Café & Restaurant
nr. 109 af 148 Restauranter i Vejle
Anmeldt 8. juli 2020

Super sød tjener! Men virkelig dårlig kyllingesalat med "bacon" der mest af alt virker kogt, og halv lunken kylling der smager som om det lige er tøet op i microen..

Tak, KamillaLyn

Anmeldt 11. marts 2020

Det er dejlig godt mad de laver og smile pasnale også alt når det er travl få man nådig mad er så sød

Dato for besøg: marts 2020
Tak, HansS2047
Anmeldt 9. marts 2020

Jeg vil varme anbefale det til andre. Deres salatbar er super god. De koster ikke særlig meget, men man får super lækkert mad derind. Jeg elsker deres god mad og salatbar. Jeg kommer næste gange med alle min familie og venner.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, elhamar
Anmeldt 17. februar 2020

Var inde spise med hele min familie deres mad smagte så godt deres service var så god prisen var ikke til klage over, havde set mange give dem få stjerner men synes personligt selv og min famillie oplevelse det var mere værd en prisen billigt mad men godt

Dato for besøg: februar 2020
Tak, nikolaik884
Anmeldt 29. januar 2020 fra mobile enheder

Min kone og jeg vil bare have en kop kaffe og kage
Vi henvendte os ved kassen h pr en ung mand mødte os
Jeg spurgte ind til hvad de havde af kage
Det måtte han så spørge om en anden medarbejder om
De havde så kun 2 forskellige så svært at huske
Æbletærte og chokolade kage
Nå vi tager en kaffe med tærte og en kop chokolade med chokoladekage
Servering var hurtig
Det var hvad jeg kunne sige af positive ting om stedet
Kaffen smagte som om den havde stået hele dagen
Chokoladekage lugte af løg som om den havde stået lige op af nogle hakket løg

Tak, bassedreng

Rejsende, der kiggede på Pappa La Rosa Café & Restaurant, kiggede også på

Har du været i Pappa La Rosa Café & Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!