“En fantastisk oplevelse”
Anmeldelse af Restaurant MeMu

Restaurant MeMu
nr. 19 af 156 Restauranter i Vejle
Anmeldt 23. september 2020

Fantastisk stemning, god mad og hyggelig stemning. Den bedste madoplevelse i lang tid. Man føler sig virkelig royal og vigtig. Om det er værd at betale 750 kroner for en 13-retters menu? Helt sikkert

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Denmadgladedreng

Anmeldt 14. september 2020

Lækre retter hvor de har gjort sig umage. Lækre råvarer der var behandlet grundigt og interessant. Nogle af retterne smagte dog meget som maden hjemme. Fx boghvedenudlerne. Kammuslingen forsvandt i æble. Krondyret var rigtig godt sat sammen med syrlige smage. Sneglene var også rigtig lækre. Desserten var meget kedelig.
Betjeningen var meget mangelfuld. Een tjener var slet ikke skolet i tjenerarbejde. Hun var student. Den anden virkede til at være mest optaget af at drikke sig selv fuld så hun kunne komme videre i byen. Den tredje var utrolig stresset og hektisk. Han virkede faktisk påvirket af rusmiddel.
Tjenerne var langt langt bagude på viden om vine sammenlignet med andre Michelin-restauranter. Og tjenerne formåede på ingen måde at skabe en atmosfære af en særlig aften med nærvær som 5.000 kr menu med vin fortjener.

Tak, mortenh126
Anmeldt 9. august 2020 fra mobile enheder

De kan deres kram i Vejle. Et højt gastronomisk niveau sammen med et flot teamwork gav os en fortryllende aften Vi lod os forføre af skærsommermenuen sammen med henholdsvis vinmenu og en saftmenu.

De mange små retter blev ved med at bombardere alle sanser og vi blev konstant opslugt af de geniale ideer i kompositionerne — også de mere simple som ærteis med ærter. Det var green heaven. Vinmenuen bragte min hustru viden om i gode og sikre valg til velsmag. Til gengæld var jeg ikke selv imponeret over valg af safte. Det gøres meget mere originalt og eksklusivt andre steder, fx hos Moment. Men at skulle nøjes med en kombucha til en 20er fra Helsam og en tysk IPA øl skuffede mig, når vi er på MeMus niveau. Dog ikke mere end at vi uddeler fuld ros - også for de mange super professionelle og utrolig vidende og søde tjenere. Der var ikke meget robot over dem.

1  Tak, OMiddelhede
Anmeldt 9. august 2020 fra mobile enheder

Vi blev ikke skuffet, maden var i top, der var både god smag og kreativitet i retterne og sæsons råvarer blev udnyttet til fulde, og servicen var suveræn.

1  Tak, charliedk87
Anmeldt 4. august 2020

Vi kan stærkt anbefale et besøg hos restaurant Memu i Vejle, hvor vi fik en perfekt sammensat oplevelse for smags-, lugte og synssans. Vi rejser gerne efter gode restaurantoplevelser og Memu ligger i top sammenlignet med fx Falsled og Henne Kirkeby kroer, eller restaurant Moment v. Rønde.
Vi fik menuen 'Saga' og anbefalede restauranten til vores søn og svigerdatter, der havde samme gode oplevelse, dog med menuen 'Skærsommer'. Vi kommer helt sikkert tilbage.

1  Tak, skov94

Rejsende, der kiggede på Restaurant MeMu, kiggede også på

Har du været i Restaurant MeMu? Fortæl om dine oplevelser!