Chiefofitall

Klar til arbejde mandag morgen

Anmeldelse af Scandic Jacob Gade
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 24. apr. 2023
Tjekker ind søndag, som en del af rutine med overnatning før arbejdsdag i det jyske.

Blev kompetent modtaget i receptionen og indlogeret på hotellets 5. sal med udsigt til bakkerne i det fjerne. Standardværelset fremstod rent og pænt.

Hotellet slår på bæredygtighed. Det skinner positivt igennem på rengøringsrutiner, fokus på madspild, ingen plastikemballage på morgenbuffeten, 30 % økologi og Svanemærke.

På trods af lukket restaurant på hotellet, er der fin adgang til spisemuligheder i nabolaget. Receptionen hjælper fint med vejledning.

Lækker og veltilberedt morgenbord blev serveret i restauranten.

Samlet set en god nats søvn i gode og rolige omgivelser tæt på byen.

Hvad mangler for at få topkarakter?

- Ekstra stol på værelset, så begge gæster kan sidde komfortabelt
- Parkeringen er dyr og drevet af eksternt selskab, der nidkært kontrollere betaling
- Badekar. Er besværligt og ikke særligt bæredygtigt
- Der mangler wifi-tilkobling af egne devises til TV skærm som er meget lille.

Dato for ophold: april 2023
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
4,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
857 kr.
    903 kr.
0.6 km fra Scandic Jacob Gade
Vis flere hoteller i Vejle
Anmeldt d. 26. februar 2023

Fint hotel der holder standarden for Scandic.
P er lige udenfor døren selvom det ligger midt i byen.
Værelserne er i den øvre ende synes jeg. Lidt bedre end normalt og jeg fik en fin udsigt ud over en park.
Morgenmaden er helst som den skal være med et godt udvalg.
Personalet tog godt imod og hjalp mig igennem min debut her, og jeg forestiller mig at jeg vil vende tilbage

Dato for ophold: november 2022
Tak, steenv_13
Anmeldt d. 26. februar 2023

God morgenmad- stort udvalg og venligt Personale
Dårligt både at skulle betale for at parkere samtidig med at vi lader vores bil. Hvilket vi jo også betaler for.
Meget bløde madrasser i jeres senge. Havde desværre ondt i ryggen efter at have ligget i dem

Dato for ophold: februar 2023
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, annettekr2023
Anmeldt d. 27. november 2022

Personalet er meget søde og altid imødekommen. Det samme gælder tjenere i restauranten som altid føler sig velkommen. Værelserne er dejlige, renlige med skøn udsigt over parken mod øst. Hotellet er beliggende meget centralt.

Dato for ophold: november 2022
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, hsalk
Anmeldt d. 6. september 2022

Jeg har læst de andre anmeldelser der beskriver det som gammelt , slidt og umoderne, hvilket ikke er min opfattelse.
Efter en del ophold på andre scandic hoteller , synes jeg at dette er et af de bedre scandic hoteller, som virker mere pænt og moderne end andre scandic
(eller comwell ) hoteller.
Beligenheden er meget god, personalet var smilende og serviceminded og morgenmaden var også ok.

Dato for ophold: august 2022
Tak, mach66
Anmeldt d. 30. august 2022 fra mobile enheder

Supergodt hotel til en go og absolut fair pris - perfekt beliggenhed i centrum og alligevel roligt, superfine værelser og topgo’ morgenbuffet som
Indeholdt alt det hjertet kan begære og mere til - vi var godt tilfredse og kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: august 2022
Tak, FamilyMarkanLund