Fastlås den laveste pris fra disse websites
ScandicHotels.com233 US$
Expedia.com233 US$
Hotels.com233 US$
Tripadvisor233 US$
eDreams
Destinia.com255 US$
Anmeldt d. 17. februar 2022

Er nu ved at afslutte endnu et ophold af mange hos Scandic i Vejle, og som altid får man en superb service fra personalet i receptionen og restauranten! At maden så også bare sidder lige i skabet, er et kæmpe plus. Tak fordi I gør det nemmere at være væk hjemmefra - det føles som at komme hjem når man checker ind hos en smilende reception, og personalet altid gør deres absolut ypperste for at man har det så godt som muligt under sit besøg! :-)

Dato for ophold: februar 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, erlitz87
Michael Thomsen, General Manager hos Scandic Jacob Gade, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. februar 2022

Kære erlitz87

Af hjertet tak for din flotte tilbagemelding - tænker ikke der findes flottere. Jeg giver straks roserne videre til personalet, som er dem der fortjener rosen.

Anmeldt d. 10. februar 2022

Dato for ophold: februar 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af Tripadvisor LLC eller dennes partnere. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Michael Thomsen, General Manager hos Scandic Jacob Gade, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. februar 2022

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 1. januar 2022

Dejligt stor og rummeligt værelse, ok senge , pæn jævn indretning , dejligt vaskebord på badeværelset så man kan stå ordentligt med sine ting, så helt igennem ordentligt
Kunne måske godt ha haft morgenmaden en time senere julemorgen

Dato for ophold: december 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, ckarls887449

Kære ckarls887449

Mange tak for din meget flotte tilbagemelding, og jeg undskylder den sene svartid.

Anmeldt d. 29. november 2021 fra mobile enheder

En varm velkomst af det altid venlige personale - man føler sig HJEMME hos Scandic i Vejle.
Pæne og rene værelser godt udstyret med det nødvendige, og bedst af alt: roligt kvarter med central beliggenhed.
Bruger Scandic Vejle både privat og i arbejdssammenhæng - og det er der en grund til: 5 stjerner ……..
Det bedste hotelpersonale i DK

Dato for ophold: november 2021
Tak, Gert L

Kære lauritengert

Af hjertet tak for din ualmindelige flotte tilbagemelding og ikke mindst din beskrivelse. Det gør mig stolt, at se hvordan du beskriver personalet, som jo er nøglen til at du som gæst vender tilbage.

Vil gerne undskylde for den meget sene svartid.

Anmeldt d. 31. oktober 2021 fra mobile enheder

Pænt værelse og god morgenmad. Noget begrænsede parkeringsmuligheder foran hotellet. Fitnessrum lidt skuffende med 2 defekte ud af 4 maskiner. Fin lille sauna tilknyttet fitnesrum, men der mangler nogle hylder hvor man kan ligge sko og træningstøj mens man bruger den.

Dato for ophold: oktober 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, dk2017dk

Kære dk2017dk

Mange tak for din tilbagemelding, som skylder et svar - dog alt-alt for sent, og det undskylder jeg.

Vedr, parkering, så er det begrænset ved selve hotellet (25 pladser). Heldigvis har vi 25 flere 2 min. gang fra hotellet, og så er vi begunstiget af, at P-huset Albert ligger 2 min. gang fra hotellet og hvor parkeringen er gratis fra kl. 17:00 til 09:00 og endnu flere timer i weekenden.

Vedr. vores Fitnessrum så er løbebåndene skiftet ud med et nyt, og din idé med en hylde til sko og træningstøj tager vi til os, og vil kigge på mulighederne.