Anmeldt d. 21. januar 2020

God beliggenhed, hvor man nemt kommer ned i gågaden. God service, meget trist morgenmad med tørre rundstykker, grønne umodne bananer og ingen bacon grundet klima hensyn. Værelset var fint og levede op til forventningerne.

Tak, Benedikte S
Anmeldt d. 19. januar 2020

Boede her en nat. Vi fik værelse 500 (måske var det 505) det kan anbefales, det var penthouse med flot udsigt og stort værelse.
Morgenmad var rigtig god, service på hotellet i top. Placering er også god, tæt på det hele.

Tak, mesl27
Anmeldt d. 18. januar 2020

Vi var glade for et stort og velindrettet værelse. Morgenmaden var flot.

Men aftensmaden og servicen i både restaurant og reception var en hel del under middel.
Der var maget lange ventetider om aftenen i restauranten.

Prisniveauet var generelt højere end forventet.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Jørn R
Anmeldt d. 30. december 2019

Når man gerne vil være sammen alle som en i familien, så går vi aldrig fejl af Scandic.
At de oveni købet kan håndtere min uvorne schæfertæve er et kæmpe plus.
Morgenmaden var god, personalet super venligt og beliggenheden det bedste som lige i smørhullet ift seværdigheder og museer.

Dato for ophold: december 2019
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, Companion52504
Anmeldt d. 27. december 2019

Ligger helt perfekt i centrum af Vejle.
Rengøringen på badeværelset må gerne være lidt grundigere.
Opredningssengen til vores søn var temmelig ubehagelig at ligge i.
Men det er småting. Hotellet er dejligt. Personalet er flink og imødekommende. Morgenmaden og spisesalen er meget bedre end for 3 år siden.
Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: december 2019