Anmeldt 4. november 2017

Havde en enkelt overnatning i efterårsferien, dejligt værelse, stort plus at der var el-kedel. Morgenmaden var fin. Lidt dårligt der ikke var legerum til børn især i efterårsferien, første Scandic hotel hvor vi ikke fandt et legerum.

Tak, Mette W
Michael T, General Manager hos Scandic Jacob Gade, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. november 2017

Kære Mette

1000 tak for din rating af hotellet og ikke mindst dine kommentarer, som vi er glade for, og bruger i det fremtidige arbejde.

Tak for roserne omkring værelset og morgenmaden. Det er rigtigt, at vi ikke har et legerum, da vi ikke har pladsen. I sommerperioden laver vi faktisk et legeområde i stueplan, da vi ikke har konferencegæster i den periode. Set i bakspejlet, skulle vi have gjort det samme i efterårsferien, så det beklager jeg.

De venligste hilsner

Anmeldt 3. november 2017 fra mobile enheder

Hotellet og restauranten var over mine forventninger. Jeg havde 2 overnatninger i forbindelse med kursus igennem arbejde. Rene badeværelser og udmærket møblement. Hotellets beliggenhed er virkelig god, få minutters gang ned i gågaden.

Overnattede: november 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Henrikbp

Kære Henrik

1000 tak for din flotte rating af hotellet, og ikke mindst dine kommentarer om værelset og området.
Man bliver altid så glad, når vi kan overstige gæsterne forventninger, som i dette tilfælde.

De venligste hilsner

Anmeldt 30. oktober 2017

• Overnattede: oktober 2017, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Michael T, General Manager hos Scandic Jacob Gade, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. november 2017

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt 25. oktober 2017

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Michael T, General Manager hos Scandic Jacob Gade, svarede på denne anmeldelseSvarede 26. oktober 2017

Anmeldt 23. oktober 2017

Det var et fint hotel, vi har ikke noget at sætte fingeren på.

Det var den forventede standard.
Vi købte igennem Logbye og fik 20 % rabat.
Ind og indtjekning fungerede uden problemer.
Fin wifi dækning.

Tak, 475hejmeddig

Kære Gæst

1000 tak for den flotte rating af hotellet - ikke at forglemme dine kommentarer, som vi naturligvis er glade for. Dejligt at vide det hele virkede efter hensigten.

Med venlig hilsen