“Servicen er i topklasse!”
Anmeldelse af Scandic Jacob Gade

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 10 websites mere!
Scandic Jacob Gade
Vurderet som nr. 4 ud af 14 hoteller i Vejle
Anmeldt 22. november 2016

Det er et dejligt hotel, jeg har besøgt det 4-5 gange. Servicen er så utrolig, at man kniber sig i armen, jeg havde mit barnebarn med, Den måde Scandic modtager børn på er utrolig rørende, det fåes ikke bedre. Men der er en udfordring ved dette hotel, det er handicappladser, jeg skal bruge en handicapplads pga. stor bil med siderampe, det haves skam, men det er IKKE mennesker der bor på Scandic eller for den sags skyld ej heller personer der har handicapskilt der holder på disse 2 pladser.. Hvis ikke dette løses inden næste år i November er det sidste gang jeg overnatter på det hotel, det er ærgerligt for beliggenheden er i top.

• Overnattede: Oktober 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, scandicfan2016
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Scandic Jacob Gade
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 1. november 2016 fra mobile enheder

Fint og afslappet hotel som har det fornødne. God morgenmadsbuffet til prisen. Hotellet ligger centralt i Vejle i god gangafstand til alt. Rigtig sødt og serviceminded personale.
Øvrigt: Gode løberuter i det nærliggende område.

Overnattede: November 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Line N
Anmeldt 25. september 2016

Fantastisk værelse og central beliggenhed. Alt er i gåafstand til centrum. Dog en smule ærgerligt at parkering er så dyr. Kom til at betale 184kr for parkering. Ville være dejligt med en gæstebillet fra hotellet. Sødt personale og dejlig betjening i baren.

• Overnattede: September 2016, rejste som par
1  Tak, Fruenihuset
Anmeldt 13. september 2016

Værelser og senge er ok, men det er ikke et hotel der har en atmosfære, og hvor man har lyst til at sidde og hygge sig.
Morgenmaden er gennemsnitlig, dog kan de heller ikke på Scandic i Vejle koge et blødkogt æg. De er hårdkogte i den ene ende, og flydende i den anden ende

• Overnattede: September 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, Poul L
Anmeldt 6. september 2016 fra mobile enheder

Scandic i vejle er altid et besøg værd! Personalet er venligt, deres restaurant er bestemt i den gode ende..
Morgenmaden er altid fyldt op, selvom man kommer i den sidste del af det.
Kan bestemt anbefale værelse 528 hvor udsigten er super.

Overnattede: September 2016, rejste med venner
Tak, Koncertfabrikken
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Vejle
6.0 km væk
Cabinn, Vejle
Nr. 11 af 14 i Vejle
34 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Scandic Jacob Gade? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Scandic Jacob Gade

Adresse: Flegborg 8, Vejle 7100, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Sydjylland > Vejle
Faciliteter:
Forretningscenter med internetadgang Restaurant Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 4 ud af 14 hoteller i Vejle
Prisområde: 856 kr.-1.699 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Scandic Jacob Gade 4*
Antal værelser: 129
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Scandic Hotels, Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Scandic Jacob Gade. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?