“Fantastisk sted”

Køkkener: Dansk
Velegnet til: Lokalt køkken, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 30. marts 2017

Vi nyder meget at besøge Børkop Mølle. Betjeningen er altid i top. Det seneste besøg var til "Konen, kællingen og madammen" Vi fik en menu med And, Råbuk og en fantastisk dessert.
Alt maden og betjening var super, og vi havde en skøn aften

Tak, Julie H
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 20. februar 2017

Restaurantens rammer og omgivelser er meget spændende. Indretningen er helt i tråd med den gamle bindingsværksbygning - gennemført hygge. Maden var rigtig god med et stort sortiment af retter.

Tak, 20muhm
Anmeldt 21. oktober 2016 fra mobile enheder

God betjening, meget lækkert mad lavet fra bunden af gode råvarer og hyggeligt sted med særdeles god beliggenhed. Ikke så mindet mod børn.

Tak, AnneKru
Anmeldt 18. oktober 2016 fra mobile enheder

Var forbi på en hygge tur med min mor. Superlækker brunch tallerken og god juice/kaffe til. Efterfølgende var det muligt at besøge vandmøllen og købe forskellige meltyper, samt se museet - rigtig god oplevelse i skønne omgivelser.

Tak, Jonna N
Anmeldt 15. oktober 2016 fra mobile enheder

Kroen er et besøg værd. Sød og dygtig betjening og fremragende mad. Vi glæder os til at besøge stedet igen

Tak, Rikke C

Rejsende, der kiggede på Restaurant Børkop Vandmølle, kiggede også på

Har du været i Restaurant Børkop Vandmølle? Fortæl om dine oplevelser!