“Skuffende”

Restaurant Nautilus
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 21. september 2020 fra mobile enheder

Besøgte stedet en mandag aften til en forventet god middag - efter spisekortet på hjemmesiden at dømme. Det viste sig at være en skuffelse. Fruens Flat-Iron steak var OK, men fritter og tilbehør trist. Min hele rødspætte var tør og trist, kartoflerne var OK, men det var jo ikke hovedingrediensen. I forhold til kvaliteten er det et ganske dyrt sted.

Dato for besøg: september 2020
Tak, nihaje

Anmeldt 26. juli 2020

Holdt fødselsdag med brunch for 35 personer.
Lækker og varieret udbud.
Venlig, smilende og opmærksom betjening.
Kommer helt sikker igen.

Tak, gunnarb382
Anmeldt 21. juli 2020

Sædvanen tro når vi er på Vedbæk havn slutter vi af med at gå Nautilus og få en let anretning.

Denne gang bestod anretningen af smørrebrød som blev serveret hurtigt.

Som sædvanlig var det meget lækkert anrettet og serveret på herligt friskt brød.

Tak, vernerdamgaard
Anmeldt 18. juli 2020

Ikke decideret dårligt, men smagsløse, kedeligt og over-priced. Bestil hellere en pizza eller sådan noget. Betjeningen fejlede dog ikke noget.

1  Tak, Roemerkristine
Anmeldt 6. juli 2020

Jeg var der med familien, med børn. Første fejl: De kom ikke med børnemenuen. At de havde sådan en opdagede vi først, da vi gik. Anden fejl: Generelt tør og lidt kedelig mad. Slet ikke i nærheden af de priser, de tager. Tredje fejl: Da vi sagde det til tjeneren sagde han bare, at det ville han sige ude bagved, Men ingen reaktion. Fjerde fejl: Utrolig lang ventetid. Men de er sådan set flinke nok, det er bare ikke professionelt nok. Og så ligger det flot.

Dato for besøg: maj 2020
1  Tak, kmpuggaard

Rejsende, der kiggede på Restaurant Nautilus, kiggede også på

Vedbæk, Hørsholm Kommune
Vedbæk, Hørsholm Kommune

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Restaurant Nautilus? Fortæl om dine oplevelser!