Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com120 US$
Hotels.com120 US$
Priceline124 US$
Travelocity120 US$
FindHotel119 US$
Agoda.com123 US$
Anmeldt d. 16. maj 2022

Vi var i weekenden gæster på Hotel Marina, 4 voksne i deres store 3 værelses lejlighed.
Hotellet ligger smukt lige ved stranden, lystbådehavnen, indkøb og restauranter.
Hotellejligheden var stor, lys, hyggelig og pæn ren.
Skøn udsigt fra alle 3 værelser udover Øresund.

MEN : Vi kunne sådan ønske at der fx havde været et stort spejl i lejligheden, at der havde været toiletspand eller anden affaldsløsning på toilettet
, en hårtørrer med ordenlig styrke, strygebræt og jern.
Endvidere er det vel også efterhånden helt normalt selv på 3* hoteller at der er elkedel, kopper, the kaffe, sukker og mælkepulver. Vi havde dog elkedel, men vi ved erfaringsmæssigt, at det er der ikke på almindelige værelset på Hotel Marina.

De her små helt almindelige hverdagsfornødenheder, som man også har brug for på et hotelværelse.

Kom igen Hotel Marina, det må og kan I vel gøre bedte.
Så oplevelsen bliver rigtig god.

Værelsestip: Vælg et værelse med udsigt over Øresund, det kompensere for andre mangler…
Dato for ophold: maj 2022
Tak, astridl885
Anmeldt d. 16. april 2022 fra mobile enheder

Det sku' vær' så godt og så' det faktisk skidt!
Et slidt hotel, som ikke er blevet vedligeholdt/moderniseret.
Værelse 216 boede vi på. Alt er malet gråt i gråt. Godt vi ikke har tendens til depression, ellers kunne vi sagtens have fået et tilbagefald. Dødkedeligt værelse!
En altan! Ja og nej! Der er en altan, som er så smal, at to mennesker ikke kan passere hinanden. Man kan ikke sidde ude på altanen. Den kunne lige så godt ikke være der.
Lys i værelset er under al kritik. Der er ikke lys, så man kan læse i sengen. Der er ikke lys ved lænestolen, så man kan læse der. Der er et minimalt skrivebord, med en meget svag lampe, hvor der kan sidde en person og læse… i kort tid. Stolen er ikke magelig nok til længere tid.
Når man skal i brusebad, skal man træde op i et badekar. Det er mindst 20-30 år siden man lavede sådan noget. Det dur ikke for ældre personer! Bruseren er en ringe håndbruser, som slet ikke kan bruges til et ordentligt brusebad.
De “fine” senge med elektrisk indstilling ikke er sat til. Man kan ikke indstille sengen… og hele natten skal man ligge og høre på noget dryp-dryp-dryp. Jeg ved ikke hvor det kommer fra, det har ikke regnet de sidste par dage. Det virker som kinesisk vandtortur. Heldigvis havde vi ørepropper med.
Alt i alt en meget dårlig oplevelse!
Ja, vi kunne have gjort opmærksom på det - det gjorde vi ikke, for der var alt for meget, som ikke var i orden.
Avoid at all costs!

Værelsestip: Sæt forventningerne ned!
Dato for ophold: april 2022
Tak, TAuser_1126
Anmeldt d. 16. februar 2022

Jeg og min kæreste havde kort efter nytår bestemt at vi ville på et Valentines Day ophold, vi søgte lidt i det både øst og midtjyske men lod valget falde på Hotel Marina, og det er vi her efterfølgende rigtig glade for.

Vi havde to rigtig skønne dage, og vi havde tid til både at udnytte hotellets faciliteter, udforske Grenå, samt have tid til hinanden også.

Valentines aften fik vi et godt sted i Resturenten hvor vi havde mulighed for at snakke og hygge os med mad, vin og drinks, og de unge tjenere var hele tiden opmærksomme på om noget skulle tages væk eller bringes til.

Vi havde kun et eneste minus til opholdet, det er der godt kunne have været endnu en dør på værelset fra soveværelse og ud til værelsesdøren - Der er ekstremt lydt ude på gangen, og tidligt om morgenen var der en del snak, børn der græd, og man kunne høre når kufferter blev skubbet frem over gulvet - Men pyt, vi tog en eftermiddagslur i stedet og indhentede lidt af det tabte, men ellers var vi rigtig godt tilfreds og tænker helt bestemt vi er klar til en tur igen - Også da det var vores første tur sammen som par, og vi nu derfor har skabt en relation nu til stedet.

Dato for ophold: februar 2022
Tak, Søren S
Anmeldt d. 3. januar 2022

Der blev holdt en privat fest oven over vores værelse. Vi klagede telefonisk og via email, men der blev først gjort noget ved det klokken 3 om natten. Not cool . Ingen kompensation blev givet.
Morgenmaden er også i den dyre ende.

Dato for ophold: december 2021
1  Tak, UnikkeBrugernavn
Anmeldt d. 25. oktober 2021

Flot hotel der dog bar præg af at den er fra 1965 !
Minimalistisk men ok værelse. Sengen derimod var ganske forfærdelig, det var en helmadras der var meget blød. Så når en af os vendte sig, rørte på sig mm. hoppede den anden rundt og blev vækket. Madrassen mindede om de første vandsenge der kom på markedet ( dem uden dæmpere)
Sødt personale bortset fra den sure tjener i restauranten der nærmest ignorerede os.
Men en lækker rødspætte fik vi dog.

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, 13s_renk