Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kontakt overnatningsstedet angående kapacitet.
Der er lignende hoteller med ledige værelser.
Se alle
Søren Sloth
Århus, Danmark

Skønt valentines ophold

Anmeldelse af Hotel Marina
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 16. feb. 2022
Jeg og min kæreste havde kort efter nytår bestemt at vi ville på et Valentines Day ophold, vi søgte lidt i det både øst og midtjyske men lod valget falde på Hotel Marina, og det er vi her efterfølgende rigtig glade for.

Vi havde to rigtig skønne dage, og vi havde tid til både at udnytte hotellets faciliteter, udforske Grenå, samt have tid til hinanden også.

Valentines aften fik vi et godt sted i Resturenten hvor vi havde mulighed for at snakke og hygge os med mad, vin og drinks, og de unge tjenere var hele tiden opmærksomme på om noget skulle tages væk eller bringes til.

Vi havde kun et eneste minus til opholdet, det er der godt kunne have været endnu en dør på værelset fra soveværelse og ud til værelsesdøren - Der er ekstremt lydt ude på gangen, og tidligt om morgenen var der en del snak, børn der græd, og man kunne høre når kufferter blev skubbet frem over gulvet - Men pyt, vi tog en eftermiddagslur i stedet og indhentede lidt af det tabte, men ellers var vi rigtig godt tilfreds og tænker helt bestemt vi er klar til en tur igen - Også da det var vores første tur sammen som par, og vi nu derfor har skabt en relation nu til stedet.
Dato for ophold: februar 2022
4,0 ud af 5 boblerService
3,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.
Hoteller i nærheden
996 kr.
  • Expedia.com
    921 kr.
  • Hotels.com
    921 kr.
  • Trip.com
0.0 km fra Hotel Marina
Gratis wi-fi
Gratis parkering
1.260 kr.
1.120 kr.
  • Hotels.com
    1.260 kr.
  • Expedia.com
    1.260 kr.
  • StayForLong
3.8 km fra Hotel Marina
Gratis wi-fi
Gratis parkering
1.886 kr.
1.735 kr.
  • Hotels.com
    1.886 kr.
  • Expedia.com
    1.886 kr.
  • Vio.com
    1.886 kr.
3.5 km fra Hotel Marina
Gratis parkering
Pool
Hotel Entrance
Få bonusser med One Key
  • Booking.com
  • Trip.com
    1.040 kr.
  • Hotels.com
4.5 km fra Hotel Marina
Gratis wi-fi
Gratis parkering
798 kr.
761 kr.
Refusionsberettiget
Forudbetaling er ikke nødvendig
  • Hotels.com
    798 kr.
  • Expedia.com
    798 kr.
  • Vio.com
    761 kr.
6.5 km fra Hotel Marina
Gratis wi-fi
Gratis parkering
970 kr.
  • Hotels.com
    1.054 kr.
  • ZenHotels.com
    827 kr.
  • Expedia.com
    1.054 kr.
7.3 km fra Hotel Marina
Gratis wi-fi
Gratis parkering
1.090 kr.
Refusionsberettiget
  • Expedia.com
    1.090 kr.
  • Hotels.com
    1.090 kr.
  • Agoda.com
    1.090 kr.
8.4 km fra Hotel Marina
Gratis wi-fi
Gratis parkering
Zleep Hotel Lyngby, Kongens Lyngby, Denmark - Exterior view
Få bonusser med One Key
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    911 kr.
  • Hotels.com
8.4 km fra Hotel Marina
Gratis wi-fi
Gratis parkering
Dette hus benyttes udelukkende af vores Bed & Breakfast gæster
675 kr.
  • Expedia.com
    675 kr.
  • Hotels.com
    675 kr.
  • StayForLong
11.4 km fra Hotel Marina
Gratis wi-fi
Gratis parkering
Meeting terrasse
  • Expedia.com
  • ZenHotels.com
    1.361 kr.
  • Hotels.com
10.4 km fra Hotel Marina
Gratis wi-fi
Gratis parkering
Vis flere hoteller i Vedbæk
Anmeldelser (95)
Filtrer anmeldelser
95 resultater
Medlemsvurdering
4
17
43
15
16
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
4
17
43
15
16
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
7-12 af 95 anmeldelser
Anmeldt d. 3. januar 2022

Der blev holdt en privat fest oven over vores værelse. Vi klagede telefonisk og via email, men der blev først gjort noget ved det klokken 3 om natten. Not cool 😒. Ingen kompensation blev givet.
Morgenmaden er også i den dyre ende.

Dato for ophold: december 2021
    • Værelser
    • Service
1  Tak, UnikkeBrugernavn
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 25. oktober 2021

Flot hotel der dog bar præg af at den er fra 1965 !
Minimalistisk men ok værelse. Sengen derimod var ganske forfærdelig, det var en helmadras der var meget blød. Så når en af os vendte sig, rørte på sig mm. hoppede den anden rundt og blev vækket. Madrassen mindede om de første vandsenge der kom på markedet ( dem uden dæmpere)
Sødt personale bortset fra den sure tjener i restauranten der nærmest ignorerede os.
Men en lækker rødspætte fik vi dog.

Dato for ophold: oktober 2021
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Tak, 13s_renk
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 31. august 2021 fra mobile enheder

Hvor skal man begynde, første aften svært ved at sove, da personalet sad og drak ude i gården, og larmede sindsygt. Værelset er SÅ nedslidt.
Personalet i restaurant og bar trænger til et spark i røven, de laver ingenting og udnytter hotellets faciliteter, og laver absolut ingenting. Jeg kunne nemt lave wøen turn around på dette hotel . Kontakt mig hvis der er folk som skal sparkes i røven, og tjene penge er noget i har lyst til.

Dato for ophold: august 2021
Rejsetype: Rejste alene
2  Tak, Philip A
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 5. august 2021

I dag torsdag havde vi booket et bord til 4 personer kl. 12.30. Vi ankom punktligt. Vintjeneren bad os bestille drikkevarer/vin uden at oplyse om priserne på samme - det viste sig efterfølgende, at een flaske vin kostede næsten lige på meget som menuen for os alle 4. Tjeneren troede, at den hed Mason (i stedet for Macon), han kom først med en anbrudt flaske, og endeligt skænkede han vinen hen over hånden. Efterfølgende ventede vi mere end een time på at få serveret den forudbestilte menu. Der var tydeligvis ingen i ledelsen, som havde styr på forholdet mellem personale, mad og kunder. Pigen, som serverede vore muslinger, var lige ved at tabe fadet ned over en af vore gælster, Mængden af muslinger og pommes frites var særdeles begrænset, og vi skulle 2 og 2 deles om een tallerken. Man fik indtrykket af, at køkkenet var ved at løbe tør for mad. Uha, uha.

Dato for ophold: august 2021
2  Tak, CMSilfverberg
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 21. juli 2021

Er lige kommet hjem fra et tre-dages ophold med mine to voksne børn, og har på ingen måde lyst til at bo der en anden gang. Vi fik ikke anvist den værelsestype jeg havde forudbestilt og betalt for, og da jeg gjorde den decideret uvenlige receptionist opmærksom på det, virkede han opgivende og ligeglad.
Næste dag fik vi anvist en to-værelseslejlighed, der trængte til en kraftig renovering. Køkkenet manglede næsten alt indenfor service, min opredning var blød og ujævn, gardinstængerne var ved at falde ned og elektriciteten brød sammen om aftenen, så vi måtte bade i mørke mv.
Dagen efter løste en venlig tekniker problemet, min datter fik anvist et nyt værelse, da hendes kæreste kom og overnattede den sidste nat, som aftalt. Så den 3-værelses hotellejlighed jeg havde forudbetalt så vi aldrig. Og min datter sov på tre forskellige værelser de tre nætter vi var der.
Hotellets værelser varierer i kvalitet, stil og standard og terrasseområderne samt haven er kedelige og trænger til en kærlig hånd. Hotellets beliggenhed er god, og vi nød sol, strand, havn og vand. Tænk hvis stedet fik en gennemgribende makeover, så det kunne bringes tilbage til fordums storhed! Den var der ikke meget af. Kun 2 af de 8 ansatte vi var i kontakt med var søde, professionelle og imødekommende. Men vi fik 2/3 af vort indbetalte beløb refunderet. Det var et fint plaster på såret: Men det endte med en miniferie, der ikke blev helt så afslappet som vi havde håbet på!

Dato for ophold: juli 2021
Rejsetype: Rejste med familie
1  Tak, Cphcool-Sine
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Se flere anmeldelser