“Sommer frokost”

Køkkener: Spisested, Café
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost
Anmeldt 13. august 2021 fra mobile enheder

Frokost bestod af pariser bøf ..lækre pommefrite ..bruschetta helt i top ..dog efterlyste jeg en mildere aioli da chili i den var så stærk jeg ikke kunne spise den …der var ingen hjælp at hente ved serveringspersonalet ( det var uheldigt at de havde travlt med at tale privat ved baren det meste af vores besøg ) d 13 august ca kl 14 .
Kvaliteteten af maden sætter vores stjerne højere end serveringen .

Tak, 515benteb

Anmeldt 15. juli 2021

Udmærket, men dog gennemsnitlig frokost oplevelse. Prisen måske lidt i overkanten i forhold til kvaliteten. Deres smørrebrød udvalg er yderst beskeden og ikke deres spidskompetence, måske de bare burde holde sig fra den disciplin.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 29kjeldg
Anmeldt 30. november 2020 fra mobile enheder

En skam jeg ikke kan give en ekstra stjerne, men den kommer her.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Virkelig hyggelig og lækker cafe mad til gode priser. Har spist der både til frokost og aften og de nye ejere gør det rigtig godt

Tak, marianne591
Anmeldt 21. november 2020

Café Tværgade er blevet fantastisk efter de har fået nye ejere her i november måned (2020). De dårlige anmeldelser der kom under tidligere ejer kommer ikke længere til sin ret. Alt er lavet om siden de nye kom til. God mad og skøn service. Kommer helt sikkert forbi igen

Tak, J2757RNbente
Anmeldt 8. november 2020

Hyggeligt lille sted. Rigtig god mad, men service kunne blive bedre. Rigtig god ide med guld/sølvkortet.

Tak, Lars A

Rejsende, der kiggede på Cafe Tvaergade, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Cafe Tvaergade? Fortæl om dine oplevelser!