“Lækker brunch”

Køkkener: Spisested, Café
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost
Anmeldt 6. november 2018 fra mobile enheder

Vi fik begge en lækker brunch tallerken. Der var lidt af det hele og man blev dejlig mæt. Sød og høffelig betjening.
Vi kommer gerne igen.

Pladsen omkring borderne var lidt trang og franskbrødet til brunchen var lidt til den tørre side, derfor kun 4 stjerner.

Dato for besøg: november 2018
Tak, Anne-chalotte M

Anmeldt 26. juli 2018

Vi fandt to ledige pladser på cafeen og fik en hurtig betjening. Vores valg fra menuen var lidt tilfældig, men viste sig at være spændende. Et brædt med en række tapaslignende småretter: friske grøntsager, ost, humus, blå ost, let stegte cocktailpølser, forskellige brød mm. Rigelig mad for to personer. Dertil en lidt "flad" øl. Sød og venlig personlig service. Siddepladserne lidt trange, men alt ialt et godt besøg

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Claus H
Anmeldt 26. februar 2018 fra mobile enheder

En super kold lørdag eftermiddag besøgte vi Cafe Tværgade ..fine hyggelige omgivelser og dejligt varmt på en kold dag ...vi fik en fin men lidt dyr tapas og en Cesare salat som ikke imponerede .. der til et glas rødvin ( Zinfandel ) som var lunken samt syrlig og mistanken kom om den var hengemt bag in box ? Dette var en øv oplevelse som ellers startede godt med de hyggelige lokaler.....

Dato for besøg: februar 2018
Tak, 515benteb
Anmeldt 27. januar 2018 fra mobile enheder

Et fint sted at spise. Jeg har spist der til frokost en enkelt gang.
I dag var jeg der med familien og til aftensmad.
Personalet er opmærksom og venlig.
Jeg ønskede deres rugbrøds sandwich med laks, hvor de skiftede det ud med tun, det var ikke et problem, og jeg fik den dejligste rugbrøds sandwich med tun, og min familie deres burger.
Et godt råd på vejen, fjern jeres vide blomster, heller friske eller ingen, en sådan vissen rose på bordet ser ikke godt ud. En anden ting kunne være at dæmpe lyset lidt, så det virker en anelse hyggeligere. Alt andet spiller. Tak for dejligt mad.

Dato for besøg: januar 2018
Tak, 495tinal
Anmeldt 26. januar 2018 fra mobile enheder

På papiret så det godt ud men det som blev serveret mindede mere om en cheeseburger fra McDonald’s. Dvs blød bolle, kedelig salat i burgeren, og bøf som efterlader muligheder for forbedringer. Pris forskel ca 100 kr
Det som trækker op, var er tilhørende halve ovnstegte kartofler og aioli.

Kommer ikke igen.

Dato for besøg: januar 2018
Tak, V6852TCmichaels

Rejsende, der kiggede på Cafe Tvaergade, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Cafe Tvaergade? Fortæl om dine oplevelser!