“Lunken oplevelse”

Køkkener: Spisested, Café
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad
Anmeldt 26. februar 2018 fra mobile enheder

En super kold lørdag eftermiddag besøgte vi Cafe Tværgade ..fine hyggelige omgivelser og dejligt varmt på en kold dag ...vi fik en fin men lidt dyr tapas og en Cesare salat som ikke imponerede .. der til et glas rødvin ( Zinfandel ) som var lunken samt syrlig og mistanken kom om den var hengemt bag in box ? Dette var en øv oplevelse som ellers startede godt med de hyggelige lokaler.....

Dato for besøg: februar 2018
Tak, 515benteb

Anmeldt 27. januar 2018 fra mobile enheder

Et fint sted at spise. Jeg har spist der til frokost en enkelt gang.
I dag var jeg der med familien og til aftensmad.
Personalet er opmærksom og venlig.
Jeg ønskede deres rugbrøds sandwich med laks, hvor de skiftede det ud med tun, det var ikke et problem, og jeg fik den dejligste rugbrøds sandwich med tun, og min familie deres burger.
Et godt råd på vejen, fjern jeres vide blomster, heller friske eller ingen, en sådan vissen rose på bordet ser ikke godt ud. En anden ting kunne være at dæmpe lyset lidt, så det virker en anelse hyggeligere. Alt andet spiller. Tak for dejligt mad.

Tak, 495tinal
Anmeldt 26. januar 2018 fra mobile enheder

På papiret så det godt ud men det som blev serveret mindede mere om en cheeseburger fra McDonald’s. Dvs blød bolle, kedelig salat i burgeren, og bøf som efterlader muligheder for forbedringer. Pris forskel ca 100 kr
Det som trækker op, var er tilhørende halve ovnstegte kartofler og aioli.

Kommer ikke igen.

Tak, V6852TCmichaels
Anmeldt 24. januar 2018 fra mobile enheder

Super dejlig frokost , pariserbøf og sandwich , venligt personale og dejlige omgivelser .
En dejlig frokost at varme sig på

Tak, Kowling
Anmeldt 13. oktober 2017

Vi skulle blot have en kop kaffe og et stykke cheesecake og kom på et tidspunkt, hvor der kun var et andet hold gæster. Vi fik hurtigt henvist en plads og fik et menukort, men derefter gik der lang tid, før der skete mere. Personalet havde travlt med at snakke med hinanden, så de glemte helt at komme ned og tage imod vores bestilling. Jeg måtte rejse mig, før de kom i tanke om at vi var der. Vi var tæt på at gå over på den anden side af gaden.

Dato for besøg: oktober 2017
2  Tak, Morten_Hygum

Rejsende, der kiggede på Cafe Tvaergade, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Cafe Tvaergade? Fortæl om dine oplevelser!