“Kedelig burger med masser af plads til forbedringer. ”
Anmeldelse af Cafe Tvaergade

Cafe Tvaergade
nr. 59 af 110 Restauranter i Silkeborg
Køkkener: Spisested, Café
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost
Anmeldt 26. januar 2018 fra mobile enheder

På papiret så det godt ud men det som blev serveret mindede mere om en cheeseburger fra McDonald’s. Dvs blød bolle, kedelig salat i burgeren, og bøf som efterlader muligheder for forbedringer. Pris forskel ca 100 kr
Det som trækker op, var er tilhørende halve ovnstegte kartofler og aioli.

Kommer ikke igen.

Dato for besøg: januar 2018
Tak, V6852TCmichaels

Anmeldt 24. januar 2018 fra mobile enheder

Super dejlig frokost , pariserbøf og sandwich , venligt personale og dejlige omgivelser .
En dejlig frokost at varme sig på

Dato for besøg: januar 2018
Tak, Kowling
Anmeldt 13. oktober 2017

Vi skulle blot have en kop kaffe og et stykke cheesecake og kom på et tidspunkt, hvor der kun var et andet hold gæster. Vi fik hurtigt henvist en plads og fik et menukort, men derefter gik der lang tid, før der skete mere. Personalet havde travlt med at snakke med hinanden, så de glemte helt at komme ned og tage imod vores bestilling. Jeg måtte rejse mig, før de kom i tanke om at vi var der. Vi var tæt på at gå over på den anden side af gaden.

Dato for besøg: oktober 2017
2  Tak, Morten_Hygum
Anmeldt 30. september 2017

Fik lækker frokost, omelet og laksesalat. Begge menuer smagte fantastisk og var meget flot anrettet. Hyggelig cafe med flot indretning.

Dato for besøg: september 2017
Tak, Karina B
Anmeldt 9. september 2017 fra mobile enheder

Hyggelig cafe midt i den hyggelige Tværgade. Jeg fik en laksesalat og blev glædeligt overrasket. På en sprød bund af spidskål var der lækre ingredienser som varmrøget laks (rigeligt af den), syltede tomater, rugbrødschips og andre lækkerier. Billedet er lidt rystet men lækkert var det!

Dato for besøg: september 2017
Tak, BetinaSlot

Rejsende, der kiggede på Cafe Tvaergade, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Cafe Tvaergade? Fortæl om dine oplevelser!