“God mad, men lidt snaksagligt personale”
Anmeldelse af Cafe Tvaergade

Cafe Tvaergade
nr. 60 af 110 Restauranter i Silkeborg
Køkkener: Spisested, Café
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost
Anmeldt 13. oktober 2017

Vi skulle blot have en kop kaffe og et stykke cheesecake og kom på et tidspunkt, hvor der kun var et andet hold gæster. Vi fik hurtigt henvist en plads og fik et menukort, men derefter gik der lang tid, før der skete mere. Personalet havde travlt med at snakke med hinanden, så de glemte helt at komme ned og tage imod vores bestilling. Jeg måtte rejse mig, før de kom i tanke om at vi var der. Vi var tæt på at gå over på den anden side af gaden.

Dato for besøg: oktober 2017
2  Tak, Morten_Hygum

Anmeldt 30. september 2017

Fik lækker frokost, omelet og laksesalat. Begge menuer smagte fantastisk og var meget flot anrettet. Hyggelig cafe med flot indretning.

Dato for besøg: september 2017
Tak, Karina B
Anmeldt 9. september 2017 fra mobile enheder

Hyggelig cafe midt i den hyggelige Tværgade. Jeg fik en laksesalat og blev glædeligt overrasket. På en sprød bund af spidskål var der lækre ingredienser som varmrøget laks (rigeligt af den), syltede tomater, rugbrødschips og andre lækkerier. Billedet er lidt rystet men lækkert var det!

Dato for besøg: september 2017
Tak, BetinaSlot
Anmeldt 6. august 2017 fra mobile enheder

lækre tilpas brunch menu til absolut max for pengene
Kr 155 inkl drikkevarer
Altid muligt at få et bord

Dato for besøg: august 2017
Tak, Trek257886
Anmeldt 21. maj 2017 fra mobile enheder

Tak for absolut intet. Vi kom forbi kl. 14:40 på en søndag og ville gerne have lidt let at spise og en kop kaffe. Vi fik at vide at køkkenet lukkede kl 15:00 og ovnen skulle slukkes. Jeg fatter ikke at man lukker køkkenet kl 15:00 men ikke kan modtage bestilling kl 14:40, aldrig har jeg oplevet så ringe service ! Her kommer jeg aldrig igen!

Dato for besøg: maj 2017
4  Tak, Johnleif

Rejsende, der kiggede på Cafe Tvaergade, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Cafe Tvaergade? Fortæl om dine oplevelser!