“Laksesalat med overraskelser ”
Anmeldelse af Cafe Tvaergade

Cafe Tvaergade
nr. 60 af 110 Restauranter i Silkeborg
Køkkener: Spisested, Café
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad
Anmeldt 9. september 2017 fra mobile enheder

Hyggelig cafe midt i den hyggelige Tværgade. Jeg fik en laksesalat og blev glædeligt overrasket. På en sprød bund af spidskål var der lækre ingredienser som varmrøget laks (rigeligt af den), syltede tomater, rugbrødschips og andre lækkerier. Billedet er lidt rystet men lækkert var det!

Dato for besøg: september 2017
Tak, BetinaSlot

Anmeldt 6. august 2017 fra mobile enheder

lækre tilpas brunch menu til absolut max for pengene
Kr 155 inkl drikkevarer
Altid muligt at få et bord

Dato for besøg: august 2017
Tak, Trek257886
Anmeldt 21. maj 2017 fra mobile enheder

Tak for absolut intet. Vi kom forbi kl. 14:40 på en søndag og ville gerne have lidt let at spise og en kop kaffe. Vi fik at vide at køkkenet lukkede kl 15:00 og ovnen skulle slukkes. Jeg fatter ikke at man lukker køkkenet kl 15:00 men ikke kan modtage bestilling kl 14:40, aldrig har jeg oplevet så ringe service ! Her kommer jeg aldrig igen!

Dato for besøg: maj 2017
4  Tak, Johnleif
Anmeldt 2. maj 2017 fra mobile enheder

Cafe Tværgade ligger yderst central i Silkeborgs gågader.
Fin lille cafe med et varieret menukort. Ikke kun den sædvanlige cafemad, men f.eks stjerneskud, pariserbøf mv.
Fin service af kompetente medarbejdere.
Fint sted at tage en frokost.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, nielst2013
Anmeldt 2. april 2017 fra mobile enheder

Spiste brunch søndag morgen med mine to døtre på Cafe Tværgade.
Generelt var det ganske godt, på nær osten var af den skiveskårne smagsløse slags og skinken lignede et stykke hamburgerryg af den vakuumpakkede slags.
Det trækker ned i min vurdering.

Dato for besøg: april 2017
Tak, 230ivanb

Rejsende, der kiggede på Cafe Tvaergade, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Cafe Tvaergade? Fortæl om dine oplevelser!