“Rigtig god mad og betjening”

Bone's Restaurant (Silkeborg)
nr. 26 af 105 Restauranter i Silkeborg
Køkkener: Amerikansk, Grill
Velegnet til: Familier med børn, Romantisk
Spisemuligheder: Buffet, Udendørsservering, Reservationer, Takeaway
Anmeldt 5. august 2020

Vi var to personer, der besøgte restauranten tirsdag den 4. august kl. 11:30. Hele besøget var præget af god stemning og tjenerne spurgte gentagne gange, om maden var okay, og spurgte til, hvorvidt de kunne bringe refill.
Vi følte os sete, og maden var særdeles godt tilberedt.
Den bedste Bones, vi endnu har spist på.

Tak, Birgitte M

Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig godt sted, hyggelig stemning og meget venligt og hjælpsomt personale. God rengøring. God gedigen jysk service når det er bedst :-)

Tak, 927rikken
Anmeldt 17. juni 2020 fra mobile enheder

Vi har spist middag 2 dage i træk. Min kæreste er allergisk for meget i kosten. De tog stort hensyn og efterkom dette. Netop ved komme hen til vores bord og spurgte, om alt var vel. Vi fik lækker møre steaks og diverse kartofler. Mums!
Vi fik god vin og god softis. Vi sad i solen i flere timer, meget hyggeligt. Vi gik derfra godt mætte og tilfredse

Dato for besøg: juni 2020
Tak, mariehG1823RU
Anmeldt 5. december 2019 fra mobile enheder

Suveræn beliggenhed, super lækker mad, der kom hurtigt, og virkelig dejlig betjening af Olivia, som hurtigt “lurede” vores yngste søn da han brokkede sig over at der blev bestilt en lille sodavand til ham “jeg finder selvfølgelig en stor lille sodavand til dig, ok?” - sagde Olivia med et glimt i øjet, “og hvis du så kan drikke mere, kan det jo være at din mor og far vil købe en refill for en 20’er”

Dato for besøg: december 2019
Tak, 210mettec
Anmeldt 3. september 2019 fra mobile enheder

Vi fik en fantastisk betjening af
vores søde tjener Olivia
Hun forstod af hygge om os
Dejligt sted vi kommer gerne igen

Dato for besøg: september 2019
Tak, cocochaneljette

Rejsende, der kiggede på Bone's Restaurant (Silkeborg), kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Bone's Restaurant (Silkeborg)? Fortæl om dine oplevelser!