“Fabriksmad”

Køkkener: Amerikansk, Grill
Velegnet til: Romantisk, Familier med børn
Spisemuligheder: Buffet, Udendørsservering, Reservationer, Takeaway
Anmeldt 7. maj 2018 fra mobile enheder

Desværre ville en af mine gæster have Chicken Wings og så måtte det blive Bones.

Vi fik hvad vi havde forventet mad på samlebånd til en rimelig høj pris, til gengæld kan du få en refill af din øl for en tyver og det er til gengæld billigt.

Da vi spurgte tjeneren hvad det var i den stærke sovs som vingerne var vendt i og som forøvrigt ikke smagte videre godt.

Svarede hun venligt at det anede hun faktisk ikke, men der havde været flere gæster som havde udtrykt at det smagte mærkeligt.

Ikke flere vinger til os hos Bones

Dato for besøg: maj 2018
Tak, 871danh

Anmeldt 29. april 2018

Bone's er en familierestaurant så her er hverken lokale råvarer eller sæsoner. Hvis du kommer kl. 20 - ja, så er du nok den sidste til at forlade stedet.
Men Bone's kan noget andet. Her er plads til hele familien uanset om de har brug for en barnestol eller kommer i rullestol.
Alt var optaget men efter 5 min havde de gjort et bord klar. Vores vært var "under oplæring" men det klarede han nu til topkarakter. Du sætter et par X'er på kortet ligesom hos A Hereford Beefstouw. Det fungerer - og så behøver tjeneren kun fokusere på drikkevarer. De kommer fra Unibrew så den står på Royal, hvilket jo er meget jysk.
Det samme kan siges om tjeneren der kørte one-liners som "gratis er godt" og tilbød en ekstra bagt kartoffel samt "blev I mætte", hvilket nok er jysk for "smager det godt". Og jo - det smagte godt. Tak til Bone's i Silkeborg!

Dato for besøg: april 2018
Tak, Nubus
Christina S, Digital Marketingmedarbejder hos Bone's Restaurant (Silkeborg), svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. maj 2018

Kære Nubus.

Tusind tak for din anmeldelse. Det sætter vi stor pris på!
Bone's er af jysk oprindelse og vi skal da ikke afvise, at der er jyske værdier indover ;)
På Bone's går vi meget op i, at vores gæster skal føle sig hjemme og de skal behandles som var de gæster i vores eget hjem. Derfor må vores gæster ikke gå sultne fra Bone's.

Vi håber at se dig snart igen!

De bedste hilsner
Christina, Bone's Marketing.

Anmeldt 18. april 2018 fra mobile enheder

Vi ville have aftensmad inden vi skulle i biografen. Men vi blev ret skuffet. Vi fik ben og kyllinger og oste snacks. Men det var halvkoldt da vi modtager maden. Dog er salatbaren lækker og frisk.

Dato for besøg: august 2017
Tak, scheuerlein1973
Anmeldt 8. april 2018 fra mobile enheder

Vi spiste der til aften. Der var gang i den, men betjeningen var alligevel hurtig.
Den ene af os bestilte kyllingebryst. Marinaden var lækker, kyllingen lidt tørt. Den anden fik en bøf af oksemørbrad. Rød som ønsket og den smagte virkelig godt.

Dato for besøg: april 2018
Tak, Helleliiv
Anmeldt 2. april 2018 fra mobile enheder

Kom ned fra jeres høje hest og kom og spis på en super familie restaurant! Her får man de bedste ben og servicen er i top! Tak for mad :)

Dato for besøg: marts 2018
Tak, peterwilsted
Christina S, Digital marketingmedarbejder hos Bone's Restaurant (Silkeborg), svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. april 2018

Kære Peter.

Det er en fornøjelse at læse din oplevelse, og tusind tak fordi du deler den med os her på TripAdvisor. Jeg er glad for at høre, du var tilfreds med dit besøg. Jeg vil sørge for at dele dine flotte kommentarer med resten af vores personale, og det vil glæde os at byde dig velkommen snart igen :-D

Kh. Christina, Bone's Marketing.

Rejsende, der kiggede på Bone's Restaurant (Silkeborg), kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Bone's Restaurant (Silkeborg)? Fortæl om dine oplevelser!