“Svostrup kro emmer af histore”
Anmeldelse af Svostrup Kro

Svostrup Kro
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Romantisk, Familier med børn
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Buffet, Udendørsservering, Reservationer
Beskrivelse: Svostrup Kro tilbyder også 22 unikke værelser, med sjove finurligheder som Kromanden har samlet gennem de seneste 30 år. Enkeltværelse kr. 830,- pr. nat inkl. morgenbuffet Dobbeltværelse kr. 995,- pr. nat inkl. morgenbuffet Suite kr. 1195,- pr. nat inkl. morgenbuffet Vi ser frem til at byde velkommen
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Svostrup kro emmer af histore som giver den perfekte ramme om en familiemiddag. Vi havde forud bestilt fra aftenkortet og selv om der var flere forskellige retter til de 12 spisende gæster vi var havde køkkenet helt styr på timingen… top point for det :-) jeg fik selv klassisk stegt flæsk, kartofler og persillesovs med dertil surt og sødt i form af syltede rødbeder og en kompot af æble og peberrod.
En bid stegtflæsk dyppet i kompotten… det var forrygende…
Super sød betjening under middagen og ved selve bookingen ;-)

Tak, Culture62051689188

Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

Vidunderlig god gammeldags kro, hvor man føler sig hensat til svundne tider, men særdeles hyggelige rammer om en virkelig velsmagende frokost (-platte). Beliggende direkte ved Gudenåen. Særdeles anbefalelsesværdig oplevelse

Tak, peterp667
Anmeldt 27. juli 2021 fra mobile enheder

Vi var en gruppe på 16, som ville afslutte en dejlig kanotur på Svostrup kro. Vi var en blanding af børn og voksne
Vi forhørte os om muligheden, om at spise der kl 16.00.
Personalet virkede utilnærmelige og afvisende. Det kunne bestemt ikke lade sig gøre…Der var reelt set plads, men de skulle også selv have tid til at spise.
Kort efter kunne man høre ude fra køkkenet at personalet bagtalte os”
“Var det nu dem igen, hvad er det de ikke forstår?”

Elendig service, og kan kun anbefale at man ikke besøger dette sted.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, GrandTour10332112518
Anmeldt 23. juli 2021 fra mobile enheder

Hvis man læser på kroens hjemmeside at det er en kro hvor man laver maden fra bunden med gode råvarer så blev jeg i den grad skuffet. Jeg havde set frem til lækker hjemmelavet mad men det vi fik levede ikke op til det. Bestilte en rejecocktail til forret og en wienerschnitzel til hovedret. Salaten i rejecocktailen var storestykker rødsalat som ikke var vasket ordentlig så der var sand i. Wienerschnitzelen var et kedeligt stykke kød alt for tyndt og med en alt for kraftig panering. Jeg er næsten sikker på at det er fabriksfremstillede stykke kød det er ikke noget kokken har lavet fra bunden. Kartoflerne var mørke og smagte ikke af noget og smørsovsen var lavet for flere timer siden så den var helt klar og mørk og smagte brændt. Alt i alt en rigtig kedelig mad oplevelse som ikke passer med det som står på kroens hjemmeside. Det som trækker min anmeldelse lidt op var den rigtig gode betjening med søde tjenere.

Tak, Allan K
Anmeldt 22. juli 2021

Kommer her ofte, dejlig betjening, og fantastisk mad. Vi har stedet som en tradition , et par gange om året, <3

Tak, HannaA621

Rejsende, der kiggede på Svostrup Kro, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Svostrup Kro? Fortæl om dine oplevelser!